Kisah Cincin Tunang dan Merisik

By Farhana IezAna - 11:30 PM

Seperti yang dijanjikan aku akan cite pasal cincin untuk tunang dan merisik.(demand ye ko ana,nak 2 jgk..ps:of course la kne demand) ala untung tau MR BEE sebab bakal tunang dia nie jari kecik sgt size 8 je..susah jugak nak cari design yang menarik yang boleh potong ikt size jari aku..

2 bulan lepas aku dan MR BEE ada jalan2 tengaok cincin kat poh kong plaza alam sentral..kebetulan time tu kiteorg memang datang sana utk jalan2..then bile ternampak kedai emas tu teros jela kami masuk..bila servey2 adalah jumpa cincin yang menarik hati aku tp kami tak decide lg nak bali time tu..

then last week mula2 aku cadang nak tengok dekat kedai emas sri pinang kat semua house,kl..kedai tu kecik jela pada pandangan aku kan..bila tgk2 kat situ xde banyak design sangat lepastu aku macam tak minat je sebab cincinnya banyak yang nipis je tak solid sangat..price untuk sekarang la kalau korang nak beli kat emas sri pinang diorg ada buat promosi,harga emas 916 sekarang rm197/g jadi rm192/g sahaja..so kalau ada sesapa yang cari emas sekarang boleh la tgk kt sini.

disebabkan tak jumpa yang berkenan dihati,maka aku dan MR BEE nak jugak pergi kedai yang dulu kami dh servey tu kat poh kong plaza alam sentral..layanan memang baik la kat sini..lebih banyak pilihan dan design yang menarik..mula2 sebenarnya aku nak beli cincin tunang dulu tapi bila dh jumpa kedua-dua cincin yang aku berkenan terus jela beli..puas hati sgt dengan kedua-dua cincin tu..masa tunggu org tu potong cincin aku bagi kecik sikit,sempat la kami tengok2 gelang tangan untuk batal air sembahyang masa nikah nanti..

aku minat sangat design camni la..nie special design tranz dari poh kong..

rasa mcm nak yang ni pulak cincin couple..mungkin akan dipikirkan nanti..hihihi..

mesti korang nak tengok kan cincin untuk aku nanti..hihihi kena la tunggu sampai majlisnya nanti..tak syok la tunjuk sekarang kan..


  • Share:

You Might Also Like

0 comments