Rezeki Nak Kawen

By Farhana IezAna - 7:40 PM

Agaknya rezeki kami nak kawen kot..Projek Mr Bee skg kt sabah akan ditambah tendernya..bermakne Mr Bee akan lebih lame dekat site sabah tu..tau2 jela bile bnyk outstation nie jadi masyuk la sikit kan..

Ikut perancangan awl projek die just sampai bulan 3 mcm tu..tapi nie mungkin dh tambah lg 3-4 bulan kot..hehehe pakai hentam je aku teka nie..(actualy aku pn xtau la) yg pastinya lama..

happy la die sebab bly kumpul duit lebih sikit untuk kawen..aku pn happy jugak la..tapi sedih sebenarnya sebab asik2 berjauhan jela..tak pela duit punya pasal aku tak kesah(bunyi mcm mata duitan kan) bukan mcm tula sebenarnya kalau kawen lagi cepat lagi bgus la kan..then kalau tak akwen cpt2 pn,duit tu ada la lebih untuk kami nanti sama ada nak guna untuk kawen@lepas kawen..

Lagi pun nie jela masa kami nak dok jauh2,selalu bila dok dekat2 tiap2 minggu mesti kuar..kirenya hari2 la jumpa sebab die yang hantar dan ambik aku balik kerja..hahaha pemalas pompuan nie nk drive sendiri g krj kan..(manje lebih gan Mr Bee tu.hihi)

Hope rancangan kami untuk kawen nie dipermudahkan la..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments