Engagement Day: Centerpiece & Candy Buffet

By Farhana IezAna - 8:56 AM

Jar: Buy from Ikea (rm6.90/pcs)
Pinggan biru: Buy from Ikea (rm9/pcs)
Deco Jar: DIY
Pada mula,mcm gini la rupe kt candy buffet aku tu..
apam polkadot tu pemberian jiran.
dalam beberapa minit..
nie jd nye
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


dengan rojak,nasi lemak,kueh mueh, bahulu segala.
semuenya pemberian tetamu + rojak buah mak aku yang buat.
-
-
-
-
-

Sehari sebelum majlis.
aku dh susun cantik2 kt dapur supaya esoknya adik aku boleh letak kt meja.


nie la centrepiece aku..
lilin: dari Ikea (sponsor by abah)
Bunga Tisu: DIY
Botol: By from Romantika Home Deco Plaza Alam Sentral (rm6/botol)
Lebel Centerpiece: DIY


Saja nk tunjuk centerpiece tu dengan scloop khemah nie..nmpk pulak pakcik kambing kt blakang tu..hihi

  • Share:

You Might Also Like

0 comments