Kenyang Perut Hati Senang

List Tempat Berbuka Puasa 2011

12:25 PM

harini aku nak berbuka puasa kat luar..jenuh usha2 tempat mana yg best nak gi nie..so serch la inetnet kn..org mls,biasela..nasib baik ad mr Google..

adalah banyk pilihan jugak tempat yang menarik nk try nie..antara nya.

1. Restoran Pannaz.harga rm45 seorg.jenis hidangan buffet..bly usha link nie ye..klik sini

2. Sacc Convention Centre. kt sini ad lebih 100 pilihan makanan. harge rm65 seorg. lebih info bly usha link nie..klik sini

3. Azam Pandan kelab golf perkhidmatan awam..harge seorg rm55. bly usha link nie ye..klik sini

4. Carlton Hotel & Suite. harge ny rm39. bly usha link nie ye..klik sini

5. Palm Garden Hotel IOI Resort. harga nye rm65++ seorg..so kalau berminat tgk sini.

6. Serambi Pak Engku..sape nak jmp artis2 boleh la berbuka kt sini,mst ad je artis yg datang..harga rm55 seorg..link ni

7. Intekma Resort harge 47 seorg. usha lah link nie..

so untuk harini ak dh booking kt Sacc Convention Centre. untuk yg laen masih tercari2 lagi tempat nak g,boleh la pilih salah satu kt atas tu..tapi yang nie hanya untuk area kl dan selangor sahaja..

nanti aku tunjuk apa yang menarik kat Sacc Convention Centre nie ye..

gambar tu nama ny kambing kebuli..tak sabar nk rasa ni nanti..

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE