Makeup Project

By Farhana IezAna - 9:03 AM

Morning u alls..

harini nk ckp, aku dh mulakan project baru dgn sesi makeup2 ni..
ye aku akn mulakan sebagai tukang makeup pengantin dan sebagainya..

Nie aku makeup utk cousion dan adik aku..just for makeover weekend saja..

2 jenis makeup yg aku apply kt diorg nie..1 utuk natural makeup saja..bnyk pakai earth color sesuai utk mjlis nikah dan utk natural look je...dan 1 lg aku wt smoke eye lebh sesuai utk mjlis grand mcm sanding dan mjlis malam hari mcm nk g dinner ke...

tak mau cite panjang so tgk la hasil makeup aku ye..






Korang tgk amacam???ok x???
 for me yg baru mule nk makeup org nie kire puas hati la..(selalu makeup diri sendiri je kn..kuikuikui)..


sekarang dlm peracangan nk wt makeup percuma utk mjlis bertunang/dinner.ada limit kerusi percuma tu...Rasa2nya ada x yg berminat???



  • Share:

You Might Also Like

4 comments