Last Week Hunting Barang Hantaran

By Farhana IezAna - 10:21 AM

Hai semue..ada yang rindu aku??hihi sorry la lama xupdate entry sekarang nie..
mood nak taip tu mls jela..hari2 jadi silent reader je..
lagipun minggu nie aku agak bz la..hari isnin lepas nenek sedara meninggal dunia..jadi aku pn xkrj la sbb balik kampung kan..sib baik kampung dekat je kt tanjung karang so just cuti sehari jela..

Sempat pergi 1 restoran kat batu 23 sg nibung
ok cukup..kite beralih kepada cite asl..nak cite pasal hunting barang hantaran nie..sabtu lepas aku rasa nak g kl kt jalan tar tu..hari sabtu meriah sikit kan sebab pasar jalan tar tu bukak.memang la ramai sangat org nya..tp aku bukan nak redah pasar tu pun..

tujuan aku turun kl sebab nak cari sejadah,alquran,dan telekung.
sebelum nie pernah masuk smue house nampak ada set al-quran.
aku memang suka sgt dengan set alquran tu..sebelum nie pun pernah jmp kt fb ada org jual set nie tapi saja nak tengok kat smue house jugak..

mcm nie la rupa alquran dan tafsir yang aku beli..utk Mr faiez die nak tafsir..dan aku al quran la..
Yang nie untuk Mr Faiez.die pilih color silver.

Nie aku pny.sofa set.tp bukan wrne nie..aku pny wrna biru mcm picture bawah nie..

Harus la fav color aku kan.baru la mood nak baca alquran tu lebih2 lagi..
Set alquran nie ada mcm2 lagi..kalau sapa nak cari mcm nie boleh la dtg teros kat semua house.ground level sebelah kiri ,tepi escalator turun. kat tepi escalator naik pun ada jgk org jual rehal,sejadah dan mcm2 lagi la..

pada yang malas turun kl boleh jugak beli on9 kt fb.harganya lebih rm10 je dari beli kt semua house nie..kalau kt semua house utk set alquran rm120,untuk set tafsir pulak rm140.
jadi kalau beli on9 just tambah rm10 je untuk setiap set.harga dh termasuk postage.
boleh tengok dlm fb nie hantaranAlQuran.

lepas dh dapat set alquran dan tafsir nie,keluar2 je semua house tu hari dh mendung.kami xdpt la nak teruskan pencarian brg lain sbbnya kami tak ada payung la..terus la kami bergegas balik kan..lain kali nak turun kl lagi utk cari brg lain dgn mak pulak..

nak raya nie kan mak sebok nak cari kain buat baju raya dia,dan teros cari barang kawen aku..

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Assalamualaikum akak,boleh sy tau dekat mana lokasi kedai ni ye ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy ada mention dalam entry. kat semua house, jalan tar

      Delete