Breastpump Pilihan Hati

By Farhana IezAna - 3:16 PM

Assalamualaikum semue...

Dari awal kawen dl aku memang dh berniat klo ada anak, nk bg susu badan je sekurang2nya smpai usia anak 6 bulan. bnyk kebaikan susu ibu kan..harap sgt ada rezeki utk setiap anak aku nnt..Amin..


Bile dh berniat cm gitu harus la aku ada brg2 utk laksanakan misi ni kan..antaranya kena ada breastpump sendiri..xkira la manual ke elektrik ke..yg murah ke yg mahal ke janji sendiri pakai, sendiri selesakan..harusla kena dgn bajet nya jugak..disebabkan aku nie suri rumah je skg mmg xkrj lgsung..jadi mintak jasa baik hubby utk belikan breastpump ni.. aku mmg xnak beli yg mahal2 pn..just ikut bajet jela..


setelah ditelek2, dikaji2, di belek2..makanya aku pilih nk beli Snow Bear Breastpump. aku beli kat dlm fb je..link kt bawah ye..


Apa yg best nya breastpump nie sampai aku pilih yg nie..bnyk review yg best2 dari mommies2 yg dh pakai breastpump ni..yg penting harganya sgt la berpatutan dan murah bg aku..

- Ramai Mommies yg dah guna dan mereka sangat berpuas hati!
- Boleh pakai elektrik & Bateri
- Senang di pasang & di basuh. (Hanya 4 parts utama)
- 3 mode expression : express,natural dan gentel..
- Kecil, diameter 12 cm sahaja & senang bawa
- Cara hisapan Mimik bayi 
- Murah, Ringan ,Tak sakit & Tak bising 
- Praktikal & Tersangat Ringan 
- Corong pam yang lembut & rekabentuk utk keselesaan
- Anti Back Flow
- Selamat & Non toxic (BPA free and Phthalates Free)
- US FDA approved material for safe storage
-Waranty selama setahun –Jika rosak dalam tempoh warranty,hantar kepada kami untuk repair pada pembekal
-Kami juga ada jual spare part iaitu Anti Back flow,Suction tegument dan mouth inner tegument

Nie accessories die..xbnyk sgt pn..



Berikut ada pakej untuk Pakej Jimat Snowbear..

Pakej A : (bpump + cooler bag +1 box plastic storage) 
Pakej B :(bpump + cooler bag tote +3 pcs ice pack + 10 btol) 
Pakej C :(bpump+posh coler bag+ 3 pcs ice pack + 10 btol) 
Pakej D :(bpump+fun cooler bag + 3 pcs ice pack +10 botol)





Pakej nie dari fb yg aku bg link td ye..jgn pulak korg g cari kt fb laik mmg xdela pakej cmni..aku xtau harga sekarang berapa utk snow bear breastpump saja.sebab katanya bulan 3 aritu pengeluar dh naik kn hrge dlm rm100 dari harga dl..

bile aku tau je harga dh nk naik, berdesup la aku beli n cari org yg jual harga lama cepat2 kn..kalau dpt harga lama wtpe beli dgn harga yg baru ye x..mse cari2 tu kebanyakkan penjual semue kata xde stok sbb dh nk masuk bulan 3 mase tu..diorg semue tgu bulan 3 utk stock dgn harga baru tu..dh la stock xde kn pastu kne pre order bagai la, dh tu kg harga tentu la yg mahal..


tp nasib baik la ada gak rezeki aku aritu dpt la harga lama lg..terus la aku grap pakej sekali..aku beli pakej D.. dlm pakej tu ada bpump+fun cooler bag + 3 pcs ice pack +10 botol+beberapa helai plastik milk storage skli..bnyk jugak yg dpt dlm pakej ni..

Harga utk pakej tu rm268 (kalau nk beli bpump saja pun boleh sbnrnya)..tp aku xtau la harga pakej nie sama lg ke x sekarang ye..klo nk tau korg pm la diorg..


Nie la pakej yg aku dpt..harap brg nie berguna dan berjasa la pada aku nnt..hoyey..



  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. memang tgh usha nak beli brand ni..hehe tenkiu..

    ReplyDelete
  2. Good luck dengan breastfeeding nanti.sebenarnya jenama apa pun tak kisah..asalkan sesuai..

    ReplyDelete
  3. @misz sheyla: welcome

    @fiqah: betol2 murah ke mhl xkisah jnji kite gne selesa kn..

    ReplyDelete
  4. Kita pn pnah pkai snowbear..best..suction x sakit..ms awal2 dlm pntang baby x pndai direct bf..mmg pam ni sgt membantu..alhmdulillah dpt bg susu ibu walopn baby xmo direct..

    ReplyDelete