Set Tilam Kekabu

By Farhana IezAna - 1:33 PM

Assalamualaikum semue...

Barang2 yg penting jgk kali ni yg aku nk cite..pasal set tilam utk bakal anak kn..aku xbercadang pun nak beli katil baby sebabnya baby akan tido sekatil dgn aku gak..kecuali bila die dh besar sikit nnt kn..lagipun umah aku kecik je..bilik aku pn kecik gak jadi baik anak kongsi sekatil dgn mk bpk die jela..sib baik la katil aku size king kn..hihihi


aku beli set tilam kekabu sebab kekabu bagi aku best la berbanding yg lain2..tp kne rjin jemur..banyak sebenarnya penjual2 online @ offline yg jual set tilam kekabu..ikut suke la kn korg nk beli ktne pn..nk buat sendiri pn ok gak..tp aku nie jenis beli je..hihihi

sejak2 preggy nie kdg rajin gak la aku beli buku pa&ma, sekali tu terperasan iklan dlm majalah pa&ma tu ada kedai Little Dje yg jual set tilam kekabu. terus aku jatuh cinta dgn color2 yg menarik utk setny...



Aku terus bukak website die utk tgk set2 yg ada + nak la tau harganya jugak kn...klo korg tgk dlm web, korg boleh beli online jgk..nnt diorg pos kn la..tp aku rse x best plak beli set tilam tanpe aku g tgk, pegang sendiri baru rasa puas hati kn..kire nk tgk live gak la..jadi aku gigih la mengajak husband aku g butik Little Dje nie..butik nya dekat je kt TTDI Jaya, Shah Alam..alamatnya boleh tgk kt penghujung entry ni ye..

Sesampai je aku butik tu, aku ternmpk baby cot yg dlm tu ada contoh set tilam kekabu baby..size tilam tu mmg besar baby cot, tebal tilam nya..kekabu nya mmg 100% asli la..aku pilih set tilam kekabu color yg dlm gmbr kt bawah ni..


Material: 
  • Tilam, bantal & bantal peluk : 100% Kekabu, 100% Cotton
  • Bantal newborn : Fiber, 100% Cotton (Washable)
Size: 
  • Tilam : 28" x 36"
  • Bantal : 12" x 8"
  • Bantal peluk : 20" x 16"
  • Bantal newborn : 10" x 7"

Aku beli set tilam kekabu dgn comforter sekali..korg boleh pilih nak with comforter or without comforter..utk set tilam kekabu baby with comforter harganya rm280..klo without comforter harganya rm230..

mcm gmbr bawah ni set without comforter..



Ada banyak lagi color dgn corak yg menarik..boleh tgk kt website diorg ye..
Korg boleh jgk eli asing2 means xbeli set la..nk beli bantal saja ke comforter sja ke pn boleh gak..

Selain dari set tilam, ada jugak set comforter mcm dlm gmbr kt bawah ni..



Harga nye tgk sendiri dlm website diorg ye..Little Dje bukan saja jual barang kekabu mcm set tilam ni, tp ada jgk brg2 lain..antara barang lain yg ada kt butik ni mcm pakaian bayi, pakaian kanak2, baju mengandung, barut bayi, bedung bayi, tunku bayi, dgn brg2 kekabu lain mcm bantal dewasa, set tilam kanak2, nursing pillow pn ada jugak..

Kalau korang nk dtg butik nie, die bukak setiap hari termasuk sabtu dgn ahad. senang je nk cari butik die. satu jalan nk g Politeknik Shah Alam menghala ke Space U8. tgk deretan kedai sebelah kiri korg..kedainya sederet dgn Ani Sup Utara..

Ni alamatnya butik,

No 20, 1st Floor,
Jalan Opera L U2/L,
Seksyen U2, TTDI Jaya,
40150 Shah Alam,
Selangor

Tel : 03-78316724
Email : order.littledje@gmail.com 



  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. wah...dah beli dah...mesti by suka kan...cik mah xle pkai kekabu...sbb allergic...so beli yg jenis lain...mmg cntik2 coraknya...

    ReplyDelete
  2. Cik mah: Aah hrp baby suke n slse la..hihi..corakny mmg cntik2..klo g kedai lg rambang mata..

    ReplyDelete