Masa depan kembali cerah

By Farhana IezAna - 8:29 AM

"Kenapa ek aku ckp masa depan aku kembali cerah?selame nie gelap ke masa depan aku?"
Cakap dalam hati je

Sebenarnya aku cakap gini bukan la sebab selama nie masa depan aku gelap,tapi kabur2 sikit je.sebelum tu nak panjatkan kesyukuran sbb nak inform sikit.sekarang Mr Faiez aka tunangku dh kerja tempat baru start isnin 18 june lepas.


Dimanakah?
jeng...jeng...jeng...

SYABAS...Syabas bukan tahniah tu tau. ala SYABAS(syarikat bekalan air selangor tu).so sekarang masa depan lebih terjamin la sikit.tunang dh masuk syarikat badan bukan berkanun.macam elaun dapat,macam kemudahan dapat.tu pasal la aku rasa bersyukur sangat dan tentula happy kan.

kadang2 rasa jeles dengan En faiez tu sbb kerjaya die dh terjamin.aku nie?hampeh lagi.bukan xde krj,mmg la sekarang still krj tempat dl lagi.tapi aku xrasa seronak kt tempat kerja nie.rasa nak tukar kerja je.tp belum ada rezeki.

bila pikir pro dan contrast nya buat aku rasa xpela bertahan ke kat sini.mcm tula aku pikir selalu.malas nak melalut panjang pasal kerjaya aku nie.

dalam bulan nie @ sebelum puasa nanti kiteorg rancang nak hantar baju nikah kt tailor yang telah terpilih.tailor biasa2 je tapi die dh banyak buat baju kahwin nie.so tunggu je nanti aku dh hantar,aku inform lagi ye..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments