Kesepian

By Farhana IezAna - 2:54 PM

Hai u all's ada tak yang rindu aku nie..
wah perasan sudah aku nie..Sila ABAIKAN title entry nie ye..tu title bikin kecoh je..

aku takdela kesepian pun..enjoy je hari2..bz memanjang tu pasal lama dh xpost entry baru..hari2 jadi silent reader je..semue blog yang aku follow aku baca blog korg tau..hari2 lagi tu..so aku xde miss cite baru pun..

sebenarnya aku tak ada cite nak wt entry baru,tu pasal la aku xupdated blog..hihi..hari2 bz kt luar je.servey mcm2 pastu jalan2 beli barang hantaran..haha jgn tanya bila nak nikah tu.yang pastinya tahun depan baru sanding.SANDING je tahun depan tp NIKAH nya bila ye..hihi pasal nikah nie masih dalam perbicangan sebab aku rasa nak nikah tahun nie.tunggu la keputasan akhirnya nanti ye.

kalau korg cek column sebelah kanan nie,mesti korang perasan ada benda baru aku updated pasal barang hantaran.

Nampak tak tu..kire banyak la barang yang aku dgn Mr Faiez dh beli.since lepas bertunang tu.
target aku bulan nie@bulan depan dh settle brg2 hantaran nie.means barang2 tu aku dh beli.tinggal nanti nak beli barang utk hias dulang hantaran je.

pasal attire kiteorg pulak,baju nikah still belum hantar lagi,cadangannya mula2 nak hantar sebelum raya,lepas tu tukar pulak nak hantar lepas raya..sekarang tengah pikir2 nak hantar sebelum raya pulak.haha pening kiteorg nie..adegan tukar2 nie sebab takde keputusan nak nikah bila lagi.kalau nikah sama dengan bersanding nanti,kiteorg akan hantar baju nikah lepas raya la.tapi kalau nikah tahun nie jugak,kiteorg nak hantar baju tu sebelum raya.

Ira sorg b2b pun baju nikah die dh siap tp belum ada tarikh lagi..boleh  x aku nak wt cm die..haha

Pasal baju resepi yang aku angan2 kan tu,still belum beli kain nya lagi..haha ikut cakap Mr Faiez la,bila ada sale kt jakel ke mana2 ke,aku ajk die pergi,mesti die ckp ala nanti mesti ada sale lagi.betol jugak ckp die,tgk mcm sekarang nie cuti sekolah ada sale lagi..tapi maybe paling lambat pun lepas raya nie mst dh beli kain utk baju resepsi tu.

kalau ikt perancangan aku dengan Mr faiez, kiteorg nak sanding bulan 3@4 tahun depan. so dai sekarang ada lagi 9-10 bulan lagi.Giler la,1 apa pun aku xbook lagi,semue diy xjln2 lagi.yang ada sekarang hanyalah barang hantaran je.huahua sebab nak nikah awal kan jd prepare brg utk nikah je dl yg diutamakan.

Eh lupa nak ucap selamat pengantin baru kepada yang berkahwin pada musin cuti sekolah nie..aku yg xkawin lagi nie pun sibuk pergi jemputan kahwin kawan2,jiran2,sedara mara..mmg peak la schedule aku nie.poket pun rabak sebab ada g jalan je.

  • Share:

You Might Also Like

0 comments