MBW Gathering 2015: Setia City Mall

By Farhana IezAna - 11:00 AM

Assalamualaikum...

Sebelum ni aku pernah wt entry aky aku gila berbaby wearing kn..Since ada anak ni baru aku aktif kn diri sikit dalam Malaysian BabyWearers group utk lembah klang jela kn..klo2 ada masa free, asben pn nk bawak g gathering makanya kite pn xdela nk lepas kan peluang kn..

First gathering aku join utk tahun 2015, aku join mini gathering je..kt Alam Impian..




Xberapa bnyk gmbr sbb tukang ambk gmbr nye dok luar je, malu nk masuk dlm katanya..hampeh kn..yg kite pulak sibuk try mcm 2 SSC..


Pastu Sabtu lepas 18.4, aku join mini gathering kt Setia City Mall, Setia Alam pulak..

Try SSC Yammie pulak.

Bljr wrap pulak kali ni.


Ni 100% cotton wrap..xsesuai utk bby yg berat2 ni..



Antara yg bly di try..free je nk try/troubleshoot..jgn malu2 nk dtg..


Anak yg dh melasak..sikit hari lg pandai jln dh,lagi haru mak ny..


Kite try wrap cotton mix linen..ok sikit but kain keras sikit la..bc jugak terbaik utk kendong anak aku yg tembam ni..lain kali kite try bc guna wrap pulak ye..



Arsya yg suke kacau org..





Jumpa kawan sama birthday dgn Arsya..lahir hari yg sama ni.tp sorg lahir siang, sorang lahir mlm..


Sy la bby SADO..



Utk sesapa yg minat berbaby wearing, boleh la join group kt
Fb: https://www.facebook.com/groups/malaysianbabywearers/

let join us..
Mengendong dengan cara yg betol.guna batik lepas pun boleh..
kalau xde ssc/wrap ke apa ke xpe..boleh je join dl and join gath utk try sebelum beli..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments