Dilema Baju Resepsi

By Farhana IezAna - 2:25 PM

Please friend help me..
aku tak tau samaada nak sewa@tempah baju utk resepsi nanti..

ada beberapa sebab yang wt aku dilema nie.
1. Size badan yang kecik molek + pendek + kurus sgt
yang nie paling aku titik berat kan..susah nak dapat baju size aku..kalau nak tempah baru mean dari butik pengantin pun diorg xkn buat fit ikut size bdn aku..kebanyakan baju labuh sgt dan mengelebeh.nanti nampak la cacat celanya kt situ.org pun akan ckp nmpk sgt mcm baju pinjam..

2. Warne yang aku nak agak susah nak dapat.
yang nie pun penting jugak sebab nak ikt tema aku jgk..

3.Idea Mr Faiez
Actualy dia ada jgk ckp kalau boleh nak tempah je sebab lebih selesa dan ikt kehendak die..mean design,material semue ikt kemahuan die..
die lagi cerewet dari aku tau..

korang rasa mcm mne???patut ke aku tempah je @ just sewa dari butik??

please help me..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments