Real Wedding:Farisha Kawen..weee

By Farhana IezAna - 10:26 AM


Nie adalah kawan sekolah men. bandar sunway aku dl..salah seorg dari mmbr yayasan harapan la..dh selamat pn mjls perkhwinan selah perempuan pada minggu lps..
rumah nye dekat je dari umah aku,jalan kaki dalam 5 minit je..hihi



kebetulan khemah die tepi pool side tu yg kiteorg ambk gmbr berlatar belakangkan pool..hihi
time pns2 tu rse nak terjun je..

kt bwh nie gmbr zaman dulu sekolah rsenye pic mse aku form 2-3 mcm tu la..
saja nak kenang balik..kenangan dlm group budak2 yayasan harapan..


Harinie mls nak bercite pnjang..sebenrnya xde cite..
mmbr yg kawen nie pn buat simple je..xde pelamin pn sebab tu xbnyk gmbr aku ambk..just gmbr dengan kawn2 je bnyk..


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Aku igat gmbr last tu g mana.. Tapi mana 1 aku ha?? Xnampak...ke aku xde...

    ReplyDelete
  2. @ayu:ko mmg xde dlm gmbr tu..tp ko g ke??

    ReplyDelete