Inspiration:Wedding Dress 2

By Farhana IezAna - 1:20 PM

Ini sebenarnya sambungan entry semalam..walaupin belum decide lagi sama ada nak tempah @ nak sewa je,aku pun dh verangan dan discuss dengan tailor ikt design aku nak.sebab kalau boleh nak survey kain dl.so baru tau kos utk baju resepsi tu nanti..kalau below bajet,aku akan tempah jela.tapi kalo over bajet,den tak mampu la nak tempah.alamatnya aku sewa jela..

sekarang bila dh calculate ikt tailor tu selalu beli,mcm below bajet aku..nanti aku nak survey sendiri la..

mood verangan nie aku nak share sikit gambar2 baju untuk resepsi..antara pilihan yang aku suka dan mengikut kesesuai saiz bdn aku.ciri2 nya mestilah sesuai dengan tubuh bdn aku yang pendek+kurus nie..dh la kurus,pendek pulak tu,jd xnk la design baju tu nanti lagi menampakkan aku nie pendek+kurus kan..

takpe2 layan dulu gambar2 nie ye..















Ini pula adalah design yang aku paling suka sangat dan design nie la aku aku refer utk tanya kat tailor.

Dari pada design kt atas nie aku akan ubah sikit ambik inspirasi dari link sebelum nie..
inspirations-wedding-dress
nak tau ape aku ubah..hihi nanti aku bagitau ye..
tapi korg pun mst dh boleh teka sikit..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments