Ring For Groom

By Farhana IezAna - 8:10 AM

Last weekend aku dan Mr Faiez jalan2 tapi xta nak pergi mana.so tengah2 ronda2 tu mr Faiez ckp,nak beli cincin die x..since aku selalu bising2 bila nak beli cincin die..aku punya gelang dh beli cerita kt link nie..

kiteorg beli cincin Mr Faiez dekat tempat sama beli cincin tunang dl..kt mana lagi kalau x kt poh kong plaza alam sentral.rasanya pernah kot cerita dlm link ini.

sebelum tu kite updated sikit harga emas 916 sekarang rm180/g..lebih murah dari time aku beli gelang hari tu..huhuhu xnk menyesal kt situ..so bile tau aku just diam je..

berbalik cerita pasal cincin Mr Faiez tu,kami pergi shah alam sebab dh mmg mase tu shah alam paling dekat dengan tempat kami ronda2 masa tu..lagi pun sebelum nie dh pernah usha sana dan sana pun ada 2-3 kedai jual cincin lelaki.

first kiteorg sebenarnya pergi kompleks pkns,nak usha kedai emas kt situ,tetapi masa jalan nak menuju ke kedai emas tu,tetiba ternampak booth emas sri pinang betol2 kt tengah2 kompleks tu depan kedai bata kalau xsalah aku.masa tu ada promosi kalau beli emas 916 harganya rm16+/g.tak ingat la berapa tapi dlm rm160 la.kami xnk tengok yang lain just dengan target nak beli cincin Mr Faiez je..

kt situ ada la banyak pilihan,utk cincin lelaki ada platinium je.ada promotion 75%..sale giler kan..Platinium nie up sikit dari silver.dan yang paling penting platinium nie boleh dipakai utk lelaki sebab die bukan emas ye..

tapi kami xbeli pun kt situ walaupun aku berkenan dengan cincin kt situ..sebab nya kamhuan Mr faiez die suka batu yang besar2,tp kt situ batu yang besar harganya pun besar jgk..hihi out of bajet la..
kami pun beralih arah la pergi plaza alam sentral,kedai poh kong tu..

kt poh kong pulak just ada silver je utk lelaki..harga pun under bajet je,so pilih punya pilih.akhirnya Mr Fiaez berkenan salah 2-3 cincin.my job pulak kena pilih,pening kepala nak pilih sebab semuenya cantik..lama dok pikir2,last2 aku decide jgk cincin nya..

xnk tunjuk cincin nye dl,xsuprise la nanti..haha tunggu la ye nikah nanti..
sekarang aku dh kurang berblogging,sebab setiap weekend bz je banyak kt luar..jumaat hingga ahad nie aku akan berada di kedah bersama family dan Mr Faiez sekali..jeng2..


  • Share:

You Might Also Like

0 comments