Pesta Kasut PWTC

By Farhana IezAna - 1:00 PM

Hai especially to ladies semue..korg pergi x pesta kasut weekend lps.?
aku just g semalam je..sebab minggu nie bnyak hala tuju ny..

sabtu aku ke tanjung karang untuk menghadiri majlis pertunangan bff aku,cik Rosnah.
Tp entry nie xnk cite pasl tu..just nak cite pasal pest kasut je..
aku smpai agk petang jugak lepas menghadiri majlis kahwin kawan..haha banyak sgt majlis nie..
utk majlis kawen nie pn nanti aku post lain entry ye..

berbalik pada cite pesta kasut nie,sebenarnya En Tunang yg sebok nak g.die nak cari kasut pergi site kata nya..so aku pn ambik kesempatan nak cuci mata,mana tau ada yng berkenan kn..xpn alang2 cari utk kahwin sekali..TAPI..jeng2..nak tau ape kesudahan nya..
layan dl picture2 yg aku snap kt pesta tu..

Yang nie antara kasut handmade printed.maksudnye design dari hasil tangan diorg sendiri..kat situ boleh tengok live diorg wt kasut nie..



yang nie pula adalah kasut koleksi Jimmy Choo.
kasut bukan utk dijual just utk pameran je..siap letak dlm peti kaca lagi..
cantik sgt..rasa mcm nak salah 1 kasut tu utk kasut kahwin je..hihi



yang nie biggest shoe house..dalam tu boleh masuk tau...nak tau ape yg ada kt dalam tu..jom tengok..






lepas dh kuar dari rumah kasut td kan..nampak pulak ada miniature shoe disusun ikt thema..
kasut yg pelik2,ada dari rambut,shell,duri2,dan bnyk lagi la..












yang nie pula antara kasut super gempak..futuristic gitu..dipamerkan kt luar pintu masuk dewan..
Nak kasut gini buat kahwin boleh x??






Habis dh picture nye..
kesimpulannya kami balik dengan tangan kosong..kami xbeli apa2 pn..tp sampai sekarang aku asik terbayang2 je ada 1 kasut yg aku suka sgt,kasut dari thailand..cntik dan sedap sgt bile try..tp aku xbeli pn..

tuyla ko gatal sgt xnk beli knp kn sekarang dh terpikir2 nye..mne dh dpt dh..dari thailand tu..pdn dengan muka aku..

ada 1 booth tu kn jual kasut utk kahwin je..ada warna putih,merah,pink,krim,brown..harga dari rm40-rm80..tp tu pn aku xbeli jgk..

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. wow.. unik2 kasut2 die kan... hikhik tapi kalau nak pakai macam tak sanggup je, takut saket kaki...huhu

    ReplyDelete
  2. sebab tu nie utk pameran je..hihi sapala yg sanggup nak pakai kasut mcm nie..meletop tu..

    ReplyDelete