Back To Our Target..KAHWIN

By Farhana IezAna - 1:40 PM

ouh..lama sudah aku melupakan target aku pasal kawen nie..

selepas mengabaikan 7 bulan after tunang haritu,baru minggu nie aku dan En Tunang dok cite pasal hal kawen..hahaha
kalau org lain mungkin dh kawen pun sekarang nie..tah2 dh ada 'isi' kan..

aku pulak baru je nak bincang psl kwen ni..ekonomi kiteorg xstabil untuk beberapa bulan ini.atas sebab tu la kiteorg tangguhkn hal kawen nie..sepatutnya bulan 3.tp sekarang nie kami akan tangguh ke tengah bulan pulak..yg penting bukan waktu cuti sekolah..mmg aku xkn pilih tarikh waktu cuti sekolah sebab ny waktu tu la vendor2 nie akan demand sikit..harga up2 la..sebab banyak permintaan kan utk tarikh tu..then nanti ramai yg ada hal lain..yela bnyk majlis org wt kn time2 cuti nie..kenduri sana sini..

aku xkisah la tangguh pun..mental xsedia lg nie nak jd isteri org..hahaha..

walaupun tangguh ke tgh bulan,bermakna ada masa lagi 9 bulan..

OMG 9 bulan lagi..
aku xstat pape lg kecuali barang hantaran je semue dh beli..
tp diy projek, booking OP, booking dewan dan lain2 smuenya xstat lagi..

tp aku still relak je lagi..sebabnya untuk vendor2 bende penting2 nie dh ada pilih utk semue tu cuma xbooking je lagi..aku dh ambk mase 7 bulan untuk pilih vendor2 yg ikut tight bajet aku dan cita rasa aku..so aku harap sgt la xde mslh sgt time mjlis aku nanti..

aku nie lebih suka nk settel kan bende2 nie awl2..target aku sebulan sebelum mjlis,aku dh free,dh xpresure2 dgn hal kawen nie..just tinggal bende2 yg simple2 jela..

tak suka la nk buat krj last2 minit2 nie..nanti jadi bridezilla..nguammmmm...huahuahua..

ps~confirm nanti bnyk krj DIY aku yg xbuat.hahaha..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments