Catering & Capony Wedding

By Farhana IezAna - 9:23 AM

Entry sebelum nie aku ada cite pasal aku dh booking katering kan..
katering yg aku book SRI PAYUNG Caterer.
 
Pakej yg aku ambk rm10.50/pax,Rujuk gmbar kt bawah nie.
 
 
Yg * tu semuenya aku dh pilih nk menu apa nanti..simpan dl tu ye..mne bly bgtau menu nye sekarang.(nak tau nanti dtg wedding aku tau..hihi)
 
kt pakej tu kalo korang perasan dia include canopy 5 set kan.
mak dgn abah aku yg uruskan pasal katering dan canopy nie sebenarnya.
diaorg decide nak tambah canopy lagi.so total canopy nanti 9 set.
 
Canopy aku nnt tambah lagi underlayer untuk setiap canopy.(mak aku yg over nk underlayer semue canopy nie) tp xde candelier la ye..
kerusi dan meja bersarung dan beriben.
meja aku tukar meja petak sebab banyak sikit space utk org dduk.
lagipun meja petak save ruang sikit.
 
Best ny klo dpt canopy transparent kn..tp majlis aku siang,xsesuai pulak nk canopy cmni..
 

  • Share:

You Might Also Like

1 comments