Start New Life

By Farhana IezAna - 9:23 PM

Harini aku start kt tempat kerja baru..

memang sempoi la tempat baru nie..staff kol 10-11 baru masuk..aku kol 8.45 dh tercongok kt meja kerja..wt2 mcm opis sendiri jela..

tempat kerja sekarang lebih relax..bukan relax kerja la..tapi relax sebab xbanyk rules.walaupun aku sorang je melayu..yg lain semue cina..tp staff semue ok berbeza dengan staff company dl..

company baru,aku akan back to Architecture and Interior balik la..banyak yg dl aku nk blaja,sekarang xpyh nk kena g kelas kt luar..kt company pun dh ada org nk ajar..sgt bersyukur sgt sebab aku pun boleh praktis benda2 tu..

Sebaik aku melangkah masuk dlm company baru,aku tanam kan azam nak lebih focus utk kerjaya.
lagi2 nak kawen nie aku kena focus bab kerjaya aku..aku nk bina masa depan yg lebih terjamin dan menjamin hidup masa depan..

kalau company dl,mcm malap je aku rasa..hahahaha

back to Wedding progress,banyak jugak yg aku nk bgtau..
banyak yg dh aku booking especially pasal katering..tu paling utama la..

dlm bulan nie aku akan settel kn, butik utk mjlis sanding, OP, dan hantar baju nikah(yg nie actualy dh hantar last week).
semue yg aku book nie sekali dengan majlis bertandang(aik dl xjadi wt majlis bertandang??apacite)

tunggu ye kisahnya..lepas nie blog nie akan lambat sikit aku update sbb kt company baru nie,aku dh xnk wt bende lain selain pasal kerja je..hihi (kecuali kalau aku xmasuk opis la..) company baru nie aku boleh wt krj kt rumah je..

kerja dh siap semue send email je..(cm senang je kn bunyi nya)


  • Share:

You Might Also Like

2 comments