Rindu =)

By Farhana IezAna - 8:12 AM

Ada org rindu aku x??

mesti la xde kan..diam xdiam dh 2 minggu aku xupdate blog nie..

sekarang aku lebih focus kerja.selama aku mendiam nie,aku just jadi silent reader je..
tp bukan selalu la aku dpt bace blog2 korang.

bz2 kerja pun tapi aku sambil2 setelkan apa yang ptt pasal wedding.

aku sekarang tengah pikir2 pasal bende nak diy.

ikut kn dl nk diy:

1. Centerpiece
2. Guestbook corner
3. Candy Booth corner

tp sekarang dh mcm nak xnk je diy bende2 nie semue.sebabnya centerpiece, aku xpakai round table utk meja tetamu makan. aku pakai meja petak je sebab nk bagi banyak space org mkn.
kalau meja petak nie korang rasa kalau xde centerpiece ok x?bg aku la,klo meja bulat tu mmg cntik bila ada centerpiece sebab ruang tengah meja luas.tp kalau meja petak rasa ruang tengah nya cm kecik.so mcm semak je klo ada bende lain kt tengah meja tu.

Guestbook corner dan Candy Booth corner pulak cm xde space la nk buat bende nie.lagipun aku kawen bawah khemah. khemah pulak semue dh full. perlu ke aku nk tambah 1 lagi khemah utk 2 booth nie?

~pening kepala den~

  • Share:

You Might Also Like

0 comments