Review Henna By Henna noor_collection'z

By Farhana IezAna - 9:00 AM

Ok kali nie nak review henna by Henna noor_collection'z.

Aku panggil kak Noor je..Akak nie dh senior tau kt wt henna2 nie..ada jugak artis2 yg die pernah buat mcm Eira Syazira.

Appoinment aku hari jumaat sehari sebelum nikah. akk tu dtg pg kol 9. aku saja nk buat pagi sebab lepas tu aku boleh buat hal lain pulak..lagipun kalau korang nak tahu pada sapa yg pakai inai bancuh sendiri nie, colornya akan keluar pada hari pertama pakai tu..klo korang berpeluh ke @ tgn berair mesti wrne nya keluar..nnt klo pegang pape abis la jadi wrne merah plak..kot korg pegang baju nikah kn, nak2 yg baju wrne putih tu.confirm bermerah2 la baju korang tu nnt.
so klo nk selamat better pakai sehari sebelum nikah tau.


Pada hari pertama nie warne inai tu jadi gelap sgt..mcm hitam la..
masa korang pakai inai nie kejap je dlm 1 jam lebih utk akk tu lukis dan siap basuh semue.pastu biarkan colornya akn bertukar pada esok hari.


Yg nie gambar lepas dh cuci inai tu.warnenya gelap dan hitam kn..tp jnie bukan wrne sebenarnya utk esok tau..






Ok esoknya time nikah, dh bertukar merah yg cantik giler la.
sangat puas hati dgn hasil tangan kak noor nie.

Pricenya xdela mahal sgt mcm lain2 henna professional yg ada. plus kak noor bagi harga kawan2 kt aku sbb cousion aku kawan dgn adik kak noor nie. oh lupe nak info, adik kak noor nie merangkap assistant die jugak akan tolong pasangkan henna kt jari pengantin tau. adik die lelaki ye bukan perempuan..hihi

sorry gmbr a bit blur sbb nie semue gambar curi dari kawan2 je. offical picture belum dpt lagi..

  • Share:

You Might Also Like

2 comments