Persiapan Kahwin

Yeay Legal Document SETTEL

4:33 PM

HUH 
Pnjg perjalanan utk settelkan surat permohonan nikah nie..

dan 

AKHIRNYA 

SETTEL jgk..

Hari Isnin 
16.4.13 hari bersejarah dh dpt surat kebenaran bernikah pn..

Jadi kami lebih2 kena serius wt wedding preparation sekarang nie..
aku xde cte pasal nk submit borang nikah nie, sbb En Tunang yg g Jais sorang2..hihi

Sekarang surat kebenaran tu ada pada tangan En Tunang..nnt lagi seminggu sebelum mjlis barula pas kasi kadi tu..takut hilang pulak klo pass awal2 kasi kadi..tu pn kadi tu sendiri ckp gitu..



MAAF Entry Pendek hari ni..

ps~sgt seronok 3 hari mc dok rumah je, hari2 En Tunang hantar kn makanan, beli kn apa2 je utk tunang sie ni..tetiba rasa sgt beruntung pulak sampaikn satu hari tu tgh makan boleh menagis pulak hihi..tp sgt benci kena mkn ubat yg banyak..

You Might Also Like

4 comments

  1. sakit ape sampai MC ni?? jaga diri ya (^_^)

    ReplyDelete
  2. syukur dh selesai satu! boleh senyum sikit dah tu hehe

    ReplyDelete
  3. yeay... dah boleh kahwin.. eh? alhamdulillah dh setel.. :)

    ReplyDelete

SUBSCRIBE