Kambing Oh Kambing

By Farhana IezAna - 7:36 PM


Aku xbela kambing ye..hahaha
entry kali nie nak cite sikit pasal kambing..abah ku dh bersetuju untuk sponsor kambing bakar mse mjlis tunang aku nanti..

tiada paksaan ye..nie ats candangan dan kerelaan abah ku sndri..abah aku nie giler makan kambing sbnrnye..boleh dikatakan setiap event belah family abah mesti ada kambing..wajib kot..hahaha

so sebelum2 nie ramai dah family yang ambk khidmat kambing bakar nie dari Pak Karim..kebetulan bln 12 lepas ada sepupu aku kahwin dan Pak Karim nie ada bagi abah aku kad die..
abah suroh aku tefon pak karim nie,aku sendiri dah tefon pak karim nie utk mintak quotation dan confirm kan dgn die sama ada die free ke x utk majlis aku nanti kan..

DONE.alhamdullilah pakcik tu ckp boleh dan harga yang aku dpt rm950.
Mr Bee pn suke mkn kambing,seronok la die nnti..

syukur sgt sebenarnya ada tambahan makan nie sebab ny takut tak cukup mknan la nnt..takut ramai yg tak dijemput pn dtg sekali lagi2 jiran2..kawan2 mak abah sy(merangkap jiran2) dh sebok tny kt parent aku psl mjlis nie..semue pakat2 nk dtg sbb aku anak sulong..

aku kalau boleh tak nak la ramai2 dtg just nk wt utk family je..tp klo xajk jiran2 dekat sini takut ad yang mengata/kecik ati pulak..kalau diajak pulak ada yang saja nak ambk kesempatan nak tengok2 ape yg diorg boleh ngumpatkan..aku buat mjlis bukan utk bermegah2 dgn org tp sja suka2 nk memeriahkan majlis aku..

Harap semue yang dtg nnt mendoakan yang baik2 je ye..taknak la ckp pape psl mjls aku nnt,xkirela sama ada mjlis aku nnt terlampau/terkurang ke..

pada sapa yg tidak dijemput harap maaf la ye,nnt kawen pasti akan die jemput semuenya..

nanti aku akn buat entry psl candy buffet ye..tunggu edisi akan dtg..hahaha

  • Share:

You Might Also Like

0 comments