Shopping Wit Family MR BEE

By Farhana IezAna - 8:45 PM

Kali ni aku tak pergi Fah Lean tau..halu tuju kini beralih usha kt nilai pulak..nilai bagi aku bkn la first time dtg..dh familiar pn..tp bila compare nilai dengan fah lean,bg aku la fah lean lg murah..jauh la bezanya..barang sama je mcm fah lean..

td mse jalan2 kt nilai,aku masuk lbih dari 4-5 kedai..tp tgk harge la kan,mmg fah lean lg murah..berbaloi la aku beli kt fah leah aritu..cuma kt nilai nie kedai2nya besar2 sikit so bnyk la pilihan..

3 benda la yg aku boleh compare kan sebab barang tu sama giler gan barang yg aku dh beli..


1. dulang hantaran 

Fah lean=rm33.90 sebelum less
Nilai=rm36.++ 

2. Bunga
Fah Lean=rm6.50 sebelum less
Nilai=rm7-8.++

3.Paper string
Fah Lean=rm9.90 sebelum less
Nilai=rm11.++ 

Bunga kecik2 untuk tambahan aku beli kt Fah Lean rm10/4 pcs tp kt nilai rm4-5.++ utk 1 pcs..

untk fah lean aku dh pernah post sebelum nie..so bly la tgk klik link ye..


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. mak aihh...nilai lg mahai lah...

    anyway,salam perkenalan dari B2B Selangor :)

    ReplyDelete
  2. aah mhl..actualy nie pn sy ambk hrge yg plg murah je kt nilai..ad kedai kt nilai lg mhl..kne survey la bru tau..hihihi
    sme la kite b2b selagor jgk..

    ReplyDelete