3...3...3...Hari Lagi

By Farhana IezAna - 9:33 AM


Hoyey2..

Harinia last krj..ada ambk kptsn muktamat aku nk start cuti gak esok, walaupun cuti aku spttnya start ari jumaat. tp memandangkan umah masih xberkemas lagi sbb adik aku demam, mk aku kena ganti krj die kt kedai santan tu, so umah pn terbengkalai la xde yg nk mengemas nya..

jadi terpakse la aku kemas kn jugak..
krj kt opis confirm terbengkalai jgk la sbb esok aku nk cuti dh kn..lantak p la..sapa suruh smlm ptg baru bg kau krj berlambak2..dh la krj org lain, tp sbb die suka wt krj last minit..skg ckp xbly wt sorg plak, tu yg nk aku tolong..
wasalam ok, aku dh nk cuti, klo nk jgk tgu la next week aku msuk krj smle..tu pn klo aku masuk krj la..klo x aku cuti je sirect 2 minggu padan la muke korang..huahuahuahua
ari tu berlagak sgt ckp, xheran la klo aku nk cuti 2 minggu lama2 pn, g jela bercuti tu..
skg aku g la nie..hahahaha



Cepat betul masa berlalu kan..tik tok tik tok dh tinggal 3 hari je lagi aku nk nikah nie..
semalam aku ada updated entry psl kadi tu kn, ptg smlm kadi tu call, die ckp xdpt nk nikahkn aku pulak sbb die ada urusan lain time tu, so die tukarkn ke kadi lain pulak..hopefully lps nie xdela main tukar2 kadi dh ye..dh 3 kali aku tukar kadi nie..apala nasib..
ni pn kadi tu ada nikahkan kn org kol 10 kt shah alam, katanya dlm kol 10.30pg kg die grk la dri shah alam tu..aku dpt rse mst kadi tu lmbt smpai nnt nie..
aku spttnya nikah kol 11pg.
tp klo dh die nikah kn org kol10 mst ambik mase gak kn baru settel..nak2 dekat sejam gak.harap ustaz tu xlambat la nnt.

Bukan aku, kiteorg krj mase sbb lps tu ad kenduri tahlil dan doa selamat kt umah aku, sib baik mk aku dh ckp dgn jiran, klo kiteorg lambt balik dri msjd, just teruskan je kenduri tu xpyh tunggu tuan umah balik..kg tkt dh terlajak ke zohor pulak nnt..


Harini sepatut nya aku dh kena collect baju dan accessiories utk sanding dgn nikah nanti, tp pospone ke hari esok la, sbb arini En Tunang xfree plak. die ada makan2 dgn kwn2 opis die pulak ptg nie..baru aku cdg nk g ambk baju ptg nie gak..so esok cuti dh bly collect la..

Esok hari bz n super bz utk aku nie..aku dh dpt membayangkan nye..mgkin hantaran tu aku akn wt ari jumaat je sbb tinggal lagi sikit je nk siap. jumaat pg aku dh start pakai inai pn..

perasaan sgt nie berdebar2 cm xsangke je. tp rse berdebar tu baru nk mula la..nnt ari jumaat lps dh pakai inai confirm bertambah debar nye tu..minggu ni aku ada terjage awl je dri tidur..bile terjaga je rse lain macam.rse mcm berdebar sikit pastu mcm xcye minggu nie minggu terakhir aku tidur kt umah mk aku hari2 kn..hari ni hari terkhir aku bersiap g kerja kt umah mk aku jgk..sedih jgk bile rse cmtu..

Harap semuenya berjalan lancar smpai abis mjlis belah aku nnt.
ini mungkin entry terakhir sblum aku bergelar seorg isteri.paham2 jela bile kt umah tu, dh xdan nk bukak latop segala. hp canggih ada, tp rse xbest nk menaip plak.rse terhegeh2 plak kn..
so tunggu entry lain lepas aku dh tergelar isteri nnt ye..
mse tu mgkin dh dduk dgn suami kt rumah sewa kami...hihihi

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. gudluck awak!

    semoga semua Nye berjalan lancer.. Amin :)

    ReplyDelete
  2. Mesti dedebar kan? Ya Allah sara pn rs debarannya... Hehehe all the best dear..

    ReplyDelete
  3. @sara: berdebar sgt..jntung ni dup dap dup dap je..tergetar2 rse..

    ReplyDelete
  4. tahniah iezana! jgn lupa share gmbo yerr :)

    ReplyDelete