Sambungan Al Kisah Kadi

By Farhana IezAna - 11:17 AM

Nie sambungan dari 2 entry sebelum nie..


Semalam aku dh pun call no yg diorg bg..
dari kol 7.30 pagi la aku gigih call nie..tau2 jela pejabat kerajaan nie, jawab tfn aduhai lambt betul..pdhl msuk krj awl kot..
klo tfn tgh ari confirm xberjawap pnya..mcm aku tgk jumaat lepas..

dari kol 7.30 aku call, smpai kol 8 baru la ada org jwp..

aku: as'kum blu ckp dgn pn suraida.
Orang tu: sekejap ye.

(aku dengar die panggil)
Org tu: kak, ni ada org call cari akk, tah sapa tah call pg2 buta nie..

eh mulut org nie, sempat lagi nk ngata aku tu..

Puan tu jawap.

aku tany psl kes aku la..die bg no tfn bos die ustaz sujak. puan tu ckp ustz tu kt kelantan skg cuti smpai 13hb. tp tfn la cube tnya ustaz tu..

aduhai passing lagi ye..

aku pn mls nk lyn dh, aku bg jela no tfn ustaz sujak tu kt abah aku,aku suruh die yg tfn utk tny..

abah aku ckp ustaz tu bg no tfn ustaz suhaimi pulak..dia ckp ustaz suhaimi tu la yg aku jd kadi nnt.
abah aku dh pn call ustaz suhaimi tu dan die pn dh dpt borang dan surat kebenaran nikah aku..abah aku dh siap igtkn ustaz tu semuenya..

sekarang baru la lega hati nie sbb dh ada kadi kn..

so tgl nk tunggu hari jela lagi..
dap dip dup..
nebes rasa hati nie..
hihi

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. syukur semuanya dah settle kan :D
    lepas ni boleh senyum2 lah hehe

    ReplyDelete
  2. pening kpale gk nih. kLw Sya xtaw La cmne. hoho

    ReplyDelete