Sambungan Kadi dh Pencen

By Farhana IezAna - 10:02 AM

Ni entry sambungan last-minit-kadi-pun-pencen yg aku inform sblm nie..
klo belum bace, klik je link kt situ..


Ari isnin lepas, abah aku g la pejabat kadi kt shah alam tu, siap bawak semue borang dan surat kebenaran nikah g sana.

mybe abah aku jumpa org yg uruskan hal nk wt temujanji nikah kot.
ikt cite abah, perempuan kerani tu..die inform suruh call balik seminggu sebelum nk nikah nnt.
tp no tefon yg die bg tu, no tefon pejabat kadi kt petaling jaya.

die ckp semua borang dan surat aku tu die ambk then die akan pass pada kadi yg akan gantikan kadi yg pencen sebelum tu..
tp kena call no yg die bg td utk igtkn balik, just takut org yg incharge tu lupe je..


skrg nie, still xbly tarik nafas lega lagi sebab belum smpai seminggu utk aku call pejabat kadi PJ nk tnya sapa kadi yg gantikan tu. klo dh tau kadi mana senang la jugak kn..

harap kadi yg uruskan nnt tu still sempaoi mcm kadi yg sebelum nie yg pttnya jadi kadi kiteorg nnt..

walau apa pn, janji ada kadi la..xkisah la..sbb kadi area umah aku nie, confirm semuenya fully book pada hari aku nk nikah nnt..
ada mmbr yg nk nikah pada hari sama yg aku nie, tp kena tukar nikah ari esknya sbb kadi x free..dh bnyk org book..

so xmungkin aku dpt kadi yg dekat2 sini..

Doakan urusan perjalana majlis kiteorg nnt berjalan lancar ye..

Thank korang semue =)

  • Share:

You Might Also Like

2 comments