Mata dia tgk 'New Arrival' je.

By Farhana IezAna - 12:34 PM

Harini banynk entry tp boring kn sebab xde gambar pn..
lantak la blog aku..huahuahua..


Nie kisah semalam sebenarnya..aku kn dh bgtau ada Nose Warehouse sale start smlm.
Jadi org2 yg mcm aku giler kasut nie haruskan g kan..

warehouse sale smlm smpai kol 7 je..En Tunang dh la lmbt dtg ambik,hari naik ujan lagi.
kol 6.15 baru aku nk grk g warehouse sale tu..

bile smpai je,mcm lengang sangat sale nie kalau nak dibandingkan dengan warehouse sale lain yg aku pernah g,yg nie mmg sikit sgt org.

bile aku jenguk, emmmm

langsung xmenarik hati aku la..ada kasut dengan handbang yg paling banyak.

harga rm30 max. utk kasuk.tp handbang aku xtgk la..sebab mmg xtertarik langsung.
last weekend aku dh beli 1 kasut pn mase warehouse sale Smart Master kt IOI.(sorry tak info).
bagi aku warehouse sale Smart Master lebih menarik..tgk banyak org pn dh tahu tu lagi menarik..kasut serendah rm8 je dh dpt heel cntik2.

sebabkan aku dh beli 1 kasut aka seliper kt Warehouse sale Smart Master, jadi kt Nose sale aku xnk la beli pape (ayat sebab xmenarik hati kan).nampak sgt mcm kasut2 lama@reject@display punya.

aku usha2 dlm 10-15 minit je pastu balik.balik2 kena hujan.yela aku naik moto je since Bandar Sunway nie almost every time jem lagi2 time balik dan g kerja.

nak di jadikan cite kiteorg menyembang balik tu kt depan rumah aku.hujan lebatkan,jadi die berteduh la dl.


Tunang: kalau tau syg tak nk beli td baik b OT je..


Aku: eleh sapa suuh teman,kn org kata OT jela,org boleh g sorang la..lagipun belakang opis je.b yg sibuk nak ikut jgk.


Tunang: Mestila nak ikut. B tahu syg mesti tak beli pnya. Mata syg mana nk berkenan kat barang2 warehouse sale nie. cube kalau g shopping mall kt kedai Nose tu (contoh la), pusing 1 kedai pn last2 mesti ckp suka la kt kasut tu.(kasut new arrival). pilihan syg tu klo beli pape pn msti yg tertarik tetap new arrival jugak.


Aku: (terkejut ok,since tak perasan pn sebenarnya tabiat aku mcm tu) dlm pikiran dok pikir selama nie walaupun die just tunggu kt luar kedai je,die dok usha aku pilih barang ke???orh maybe sebab bile aku dh pilih, aku mesti tanya die "b, yg nie ok x??" "b, yg nie cantik x???" "b, boleh tak org nak beli nie??"


Aku: ala tak de yg menarik la, mcm kasut lama+reject+display je.


Tunang: syg ada ke pilih pastu mintak kt org tu yg kasut baru dlm kotak?kt luar tu memang la display.


Aku: takde (smbil wat muke tersengih2)


Tunang: bile g warehouse sale je mesti ckp xmenarik. tu utk ayat org ada duit je.kalau org takde duit mesti die kata menarik. mata syg tu tgk new arrival je..hahaha(die gelakkn aku)


Aku: gelak...kuang2 (ayat perli nampak)..eleh org ada jugak beli kn mase Charle's & Keith warehouse sale dl tu.


Tunang: yela mase tu mule2 pn syg xnk beli jgk kan..kata tak menarik la..tp lepas b pakse baru syg beli jugak.


Aku: yela bagi org, kasut tu still mahal jugak.kata warehouse sale mesti la bawah rm50.tapi yg bawah rm50 semue tak menarik+size takde.(last2 yg aku beli pn harga rm80 keatas.pejam mata je bayar sebab kalau ikutkan harga sebenarnya rm300 cmtu.yg tu je aku rase pattern2 tak berapa nk lama sgt)


Tunang: Lain kali tak nak bawak syg g warehouse sale lagi la..biar b punya je b msti beli kalau kat warehouse sale.

Aku: g warehouse sale tak semestinya beli kan????(ayat selamatkan diri)

Tunang: yela memang pn.

En Tunang sebenarnya pasrah sebab dpt tunang yg demand nie.tp kedekut.(g warehouse sale konon2 new arrival tu dpt sale giler2..huahuahua)

Ps~ aku beli kasut aka seliper kt warehouse sale Smart Master tu pn sebab En Tunang nk dh warning nak gunting/sorokan seliper aku. walaupun seliper tu licin selalu wat aku nak terjatuh+terpelecot+senget tapi aku tetap suka pakai seliper tu. tu yg En Tunang sampai nak gunting seliper aku.

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. haha. brg2 new Arrival nih mmg cm ade aura laen mcm sket. tp perasan x? kdg2 kite xminat yg cLEarance nye brg. tp kan..ade org yg hebat (ade mmbr) beLi brg cLEarance tp cantek giLE. sampai kite cm nyesaL xkorek2 skaLi.hahaha (bahase ap nih??)

    moral of the story-shopping time warehouse sale/clearance nih kene rajin..sbb yg cantik tu kdg2 tersorok.tp kdg2 tgk luck jugak..adoii

    ReplyDelete