Kenduri berderet2 2013

By Farhana IezAna - 11:38 AM

Tahun 2013 mcm tahun majlis kahwin beramai2 utk family aku tak kire sebelah mak@abah aku.

tahun 2013 nie dijangka beberapa org dikalangan sepupu2 aku akan kahwin dan bertunang.
hoyey meh la join our club.

sabtu kemarin, mak long sebelah abah aku dtg rumah inform anak die yg perempuan bongsu nak bertunang dengan org temerloh 12.2.13 nie pastu 25.5.13 majlis sebelah perempuan the 1.6.13 majlis bertandang. seminggu kemudian ny majlis aku pulak..kuikuikui memang berderet la.

Ahad semalam plak cousion aku yg lelaki(anak pak lang sebelah abah) aku jugak dtg lepak kedai makan dengan aku siap bawak bakal tunang. pn bagi berita gembire akan bertunang 2.2.13 nie dengan org ipoh.yg nie kawen nie tak pasti la bile majlis kahwin nye sebab cousion aku nie enginner kapal (kapal laut). so setahun sekali je balik. selalunya bulan 11 die turun kapal, pastu bulan 3 cm tu die naik kapal semuela.

then sebelah abah aku jugak, anak perempuan tunggal cik kiah aku nk bertunang tahun depan jugak. tapi tak tahu la bile.mybe nikah pn tahun depan jugak.

sebelah mak aku pulak, ada sorg cousion aku nk bertunang dan nikah tahun 2013 jugak.hahaha.

yg nie yg dh tahu la..yg tak tahu@tetibe je kg nk bertunang@nikah, belum masuk kn lagi kan..alamatnya tahun 2013 nie memang ramai la cousion2 aku yg tukar status.hoyeey..dlm semue2 yg nk akan bertunang@nikah tahun 2013, aku la yg paling muda sekali tukar status.

hoyey syiok nye la tahun 2013 nie.tak sabar rasanya nk tgk cousion2 yg membesar sama2 dgn aku semue dh nk berkeluarga.mesti lain kn rasa nya. walaupun banyak dh cousion yg anak dh besar2 pn tp tak sama rasa nye dengan cousion yg lebih2 kurang baya aku je. kalau yg lebih2 kurang baya aku nie, kami membesar bersama jadi rasa teruja tu lebih sikit la + aku pn teruja utk majlis aku jugak..hihihi

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. same LA kan.. tp Sya bkn famiLy, tp mmbr2..siap ade yg same date Lagik! ha..yg tu saadis sket.uhukk

    ReplyDelete
  2. Salam.. sy ada emel pasal nk sponsor HB.. ada terima x?

    ReplyDelete
  3. dija pun dah dapat banyak invitation tapi dari kawan2 la, sepupu pun ade jugak next year :) tak sabar rase semue kenduri nak gi :)

    ReplyDelete
  4. @orket violet: kwn jgn cite la mmg berderet2 pn..tp xde yg bertindh la sbb sy buat bukn cuti sklh..


    @mrs Nelly: waslm,sorry tak dpt la.boleh email kt frhnana@gmail.com.thank.


    @dija: betol2 xsbr kn..

    ReplyDelete
  5. @ cik Farhana.. da send.. patut la x dpt, I sent dkt yahoo.. T_T.. hope to hear from you soon..

    ReplyDelete