Counting 100 Days until Wedding Day!!

By Farhana IezAna - 9:00 AM


Yepi..Huray..WOW..Lompat Bintang..
Dup..Dap..

100 Days To Go

Sangat tak sangke tinggal lagi 3 bulan ++ nk sampai wedding day Farhana & Faiez

perasaan sgt takut, gementar, mcm tak bersedia, persiapan huru hara, asik bz dgn benda lain.
walupun bz2 tp sebenarnya banyak yg dh siap..diam2 ubi berisi aku nie ye..
tp yg paling tak jalan kn diy utk guestbook corner..hahahaha buku guestbook je yg aku dh tempah..hahahaha
diy utk centrepiece mmg dh lama pn tolak tepi..mood nk wt tu mmg xde dh..hahaha
diy kasut kahwin pn xsettel2 lagi..tiap minggu weekend aku dok wt benda lain..hahahaha
terukkan aku nie..

lagi 100 hari nie aku terjumpa satu qoute yg memberi beribu makne pada aku.



Doakan kami dipermudahkan urusan ke jinjang pelamin ye..

Kepada yg mendoakan kami tu, aku ucapkan terima kasih banyak2..

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Insyaallah semua akan berjalan lancar okey!

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya berjalan lancar ya:)

    ReplyDelete
  3. amin2...moga dipermudahkan...kena rajin lebih sikit tau...

    ReplyDelete
  4. In syaa ALLAH... Semoga segalanya dipermudahkn yaa...

    ReplyDelete
  5. @eddany : Terima kasih =)

    @ Sarah: amin2..=)

    @ Cik Mah: Tq..chaiok2..top speed nie..hihi

    @ Cik Mila: Amin..semoga berjalan lancar la hndaknya..=)

    ReplyDelete