Rasa Susah Hati Pulak =(

By Farhana IezAna - 9:52 AM


Tetiba rasa susah hati pulak..sebab ny nnt aku akan travel  3-5 hari utk bulan 6 dan 9 dgn Bakal Suami..hihi

Tapi..Tapi..kan 
mcm mana la nk tinggal kan 2 ekor kesayangan hamba nie..

Yg ke pulau tu nnt mungkin la kami akan bawak jugak..
tapi yg melibatkan penerbangan nie, aku xrasa dpt bawak 2 ekor nie la..

Susah betol hati nk nak tinggal kn diorg..
Sapa yg nie jaga, bagi makan, bersihkan cage diorg, grooming diorg, main dgn diorg..
2 Ekor kesayangan hamba nie dh la perlukan perhatian lagi2 waktu mlm..sbb mmg dh biasa malam je diorg nie kuar dri cage utk main2.

Kang diorg menyalak macam anjing pulak..huhu

xde sapa yg boleh tolong jaga kan 2 ekor nie betol2..
adik2 pulak ada yg rajin tp takut..
ada yg main dgn diorg tp mlm je, siang krj xfree nk tukarkan makanan diorg.
Jadi aku pn xsenang hati la nk tinggalkan diorg nie nnt.





Cutenya la..rasa nk gigit2 je..auwww..
Hahaha..

ps~sapa nk jadi parent angkat diorg nie..boleh la isi borang..hahaha

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. suka tengok sbb comel tp geli nak pegang.huhu

    ReplyDelete
  2. Sya mmg xboLeh. kucing ke ap ke sume xLeh. Sya xminat pet sbb takot+geli.

    ni ap?sugar glider ker??

    ReplyDelete
  3. @Sarah: mule2 dl pn ana geli jugak nk pegang SG ni..tp lepas dh bela sndiri terus hila ng geli tu tp dlm mase seminggu 2 jugak la..


    @sya: aah nie sugar glider.

    ReplyDelete
  4. WE penakut dengan benda berbulu hehehe
    my fren pon ade jugak..pegang2 gitu je... geli + takot huwaaaa

    ReplyDelete
  5. comelnya tapi imah mcm takut nak pegang. selalu fikir mcm nak kena gigit. hehe

    ReplyDelete
  6. @WE : hihi mule2 mst takut pnya..

    @ imah: ana pn dl pikir cmtu jugak tp lps dh bela ok dh..

    ReplyDelete
  7. errrr... rina geli la ana binatang yg berbulu.. hihhi...

    ReplyDelete
  8. @rina: bulu die halus mcm carpet..hihi

    ReplyDelete