March Coming..

By Farhana IezAna - 10:02 AM

Salam Jumaat semua..

Mula2 nk ucap selamat pengantin baru buat b2b yg kawen mac nie..
Tahniah utk korang semue.

huhuhu SEDIH sepatut ny harini adalah hari pernikahan aku jugak.tp dh ditangguhkan ke lain tarikh..
Tak apa la..Allah SWT maha mengetahui..

Dh berlalu pn bulan Feb, dan sekarang dah pn masuk bulan Mac. dup dap dup dap.
pengantin bulan Mac pulak mcm mne??

Aku yg lgi beberapa bulan nie pn dh dup dap dup dap nie kn korang yg nk kwen bulan nie kan..
Sabar ok..

Yang penting jangan terlalu stress..nanti tiba hari kang muke mcm panda pulak..huahuahua..



  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. xpelah dear..ade hikmah semua tu...dup dap dup dap juga..eh..hehehe..xlama lagi trun kamu pulak...

    ReplyDelete
  2. @Puan Mah: lmbt lg..100 hari pn belum lagi nie..hihi

    ReplyDelete
  3. its ok dear...btol kata cikmah ada himah tu dear!
    btw all d best for ur wedding prep :)

    ReplyDelete
  4. hee takpe farhana..bile postpone byk benda leh buat lagi..leh kumpul duit lagi..heee...

    ReplyDelete
  5. kita serupaaaa...

    sobs sobs

    kalau tak mesti kita dah gelabah ayam giler kan harini..hihi

    ReplyDelete
  6. @Cik CT: aah kan..mesti nerves abis..hihi

    ReplyDelete