Jalan2 Servey Barang

By Farhana IezAna - 10:16 PM

Last weekend mmg hari untuk servey jela kan..Dari cheras ke seri kembangan then dari kl ke shah alam pula... Kat cheras kami sempat pergi satu butik nie D'Impian Boutique sebab ingat nak ambk pakej lengkap kat sini..bile dh discuss2 kami bersetuju nak ambk kt sini tp belum byr deposit lg la..sebab balik nak bincang dengan family aku dl..mengikut perancangan aku nak ambik katering just untuk 100 org je..tp bile kira2 balik lebih dari tu so kena la tambah 100 lg..then tambah 1 lg khemah jugak..tu takpe sebab mak gan abah aku nak tambahkan..so bajet kami boleh la digunakan untuk benda lain pulak..ada banyak lagi kesah nya mase dtg butik nie..tp nanti aku cite la ye..

next aku pergi satu kedai pemborong barang kahwin dekat seri kembangan area Taman Taming Jaya la jugak..nama kedai tu Fah Lean Flora.sapa2 tengah cari barang2 untuk DIY hantaran ke boleh la unsha kt sini..nie web nya klik link. kat kedai nie ada barang:

mungkin nanti untuk hantaran nikah nak pakai bakul la..tp bukan bakut yang mcm nie la..

maybe bakul yang nie kot,senang orang nak angkat nanti..barang pn selamat tak ada la nak jatuh2kan..

aku bg cadangan kt MR BEE suruh dia letak cincin dlm tempat macam ni..mst cntik kan..hihihi

untuk hantaran MR BEE aku pikir nak buat kt dulang tu banyak bunga keliling then barang kat tengah2..yang macam nie ke tp bkn exactly la..

so kt kedai nia banyak jugak bunga artifical yang dijual..mengikut tema aku kena buat hatarang untuk MR BEE warna kuning..so bunga yang menarik hati aku mungkin yang ini la.

Daisy Ball Flower


Plastic Veronia Bush

dalam web site dia just sikit je..tp korg pergi sana ada banyak pilihan pattern baru2 semuanya..untuk door gift bag@box pn ada. bunga telur pn ada jugak.kirenya semua ada la untuk kerja kahwin..

untuk esonya pulak aku round area kl jalan tar..tujuannya nak cari songkok,butang baju melayu dan kasut..semuanya untuk hantaran MR BEE.tapi kami hanya dapat songkok je.kami beli songkok kat wisma yakin area kedai den wahab tu..bercerita pasal jalan tar nie,sesapa yang pergi sini mesti masuk sogo kan lagi2 sekarang hujung tahun banyak la sale nya..kami pn decide nak beli kasut MR BEE kat situ lah..dalam banyak2 kasut yang ada,jumpa la satu kasut nie jenama bonia,fully leather tapi yang sedihnya tak ada stock la untuk size kaki MR BEE..kecewa giler la dia..takpe nanti kite cari tempat lain pulak ye..harga dh memang best pn ada less 50%.kalau tak salah aku harga asalnya nak dekat rm400 la tp after less jd rm180.sangat2 lah berbaloi nya kan..

nanti aku sambung kesah pergi shah alam pulak ye..sebab ada kena mengena dengan cincin merisik dan bertunang..so layang dulu pic hantaran bekas cincin nie...











  • Share:

You Might Also Like

0 comments