Skincare Aura Maya - kejelitaan adalah hak milik setiap wanita

By Farhana IezAna - 1:00 PM


saja je aku nk share sikit psl AM nie..actualy aku baru je pakai produk nie dlm 2 bulan lbh..mula2 dl aku ragu2 jgk nak pkai produk skincare nie..yela tak biasa try2 brg skincare nie.. lgpun kulit muka aku jenis yang sensatif. salah pakai produk je terus merah@bengkak esok nya..

muka aku sebelom nie ada masalah kulit berminyak, kulit kering, liang pori besar, ada bintik hitam, bintik putih area hidup, kulit muka tak sekata, kulit kusam dan tak bermaya. so kalau keluar tak pakai bedak mesti nampak pucat je..

produk nie aku suka sgt sbb mula2 pakai kulit tak ada apa2 negatif effect pn mcm selalunya kalau try skincare produk mst kulit mengelupas atau merah2..tak ada la tkut nk kuar rumah kan..best sgt..produk nie mmg berkesan sgt, ramai yg dh try..lps 2 minggu pn dh nmpk sgt hasil nya..

sini aku share sikit pasal produk nie ye..tgk kat bwh:

INTRO

dihasilkan dr kajian lecturer UPM.. sepertimana yg kita tahu UPM mmg mengkaji tumbuhan2.. jd dlm krim ni digabungkan tumbuh2an yg tinggi khasiatnya dan dpt menyelesaikan masalah kulit muka especially kulit kusam, masalah bekas jerawat, jerawat, bekas jeragat, kulit sendsitif berminyak, kombinasi & sensitif.. all in just 1 set.. simple stem to make a diffrent.. x memerlukan toner sbb krim lps cuci muka mmg liang roma akan terbuka.. tp lps apply cream pd skin.. krim sendiri bersifat menutup semula liang roma dr bendasing /bakteria masuk ke dalam liang roma kulit..
----------------------------------------------------------------------------
dihasilkan dari bahan-bahan yang selamat:

Hamamelis Virginiana L: tumbuhan perdu yang biji-bijinya dapat menghaluskan kulit dan kandungan zatnya dapat menyembuhkan peradangan.
Ganoderma Lucidum: sejenis keluarga cendawan; selalu disebut sebagai Raja Cendawan,
cendawan merah (Lingzhi) yang dikenal sebagai nutrisi terbaik untuk memperbaharui sel-sel di dalam tubuh dan dapat mencegah penuaan awal.
Malaleuca Alternafiola Extrace: tumbuhan yang menyerupai rumput ini adalah tumbuhan yang sangat efektif untuk menggantikan sel-sel kulit mati. (tu yg bila pakai kita rasa merenyam2 tu..tinda balas bahan ini dgn sel kulit)
Mineral Oil: pelembab alami yang membantu melembutkan dan menegangkan kulit, juga sebagai zat yang membuat kulit fresh sepanjang hari.


Kegunaan:

Melembabkan, memutihkan, dan mencerahkan kulit wajah.
Membantu menyamarkan noda hitam.
Mencegah timbulnya jerawat.
Menyamarkan & sekaligus menghilagkan jeragat
Mensekatakan tonne kulit
Menaikkan seri wajah
Menyamarkan ;fine lines' dan memperlambat tanda-tanda penuaan awal.
Mengecilkan pori-pori secara berperingkat (slowly).



Cara Kerja Aura Maya

Kulit wajah kita karena sering terdedah oleh polusi maka yang semula bersih menjadi kusam, pori-pori besar dll. Algae berfungsi untuk mengembalikan kulit wajah kita ke bentuk aslinya, selain itu algae juga memberikan efek segar dan tegang disebabkan oleh kandungan vitamin C yg ada padanya.

Kulit Berjerawat
Penyebab kulit kita berjerawat berbeza2. Ada yang karena faktor hormon, karena haid atau hamil, ada yang disebabkan stress ada yang karena faktor dari luar seperti kondisi kulit yang rosak. Dengan Algae faktor luar dapat dikendalikan agar kulit semakin bersih dan bersinar...

Jeragat
Ada beberapa macam jenis heragat, karena faktor gen, faktor usia, kesalahan pakai kosmetik, karena matahari, bekas jerawat atau luka atau cacar. Yang bisa dihilangkan dengan perawatan kosmetik luar adalah jeragat yang masih berada dalam kulit lapisan luar (epidermis). Jeragat di lapisan kulit dalam (dermis) sulit untuk dihilangkan tapi warnanya akan pudar secara beransur2. InsyaAllah dgn izin Allah..

dan nie picture testimoni aku sendiri

kalau ada sapa2  yang berminat boleh la try nie..pasti puas hati..nie bukan ckp sebarangan tp sudah banyak bukti yang ada.. produk nie pn dh bertahun2 org pakai..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments