Tanpa .... Hari ku tetap sunyi..

By Farhana IezAna - 8:02 PM

mcm post sblm nie aku ada ckp pasal aktiviti yang nak dibuat utk weekend nie kn..so harini aku just kuar dgn bff aku tu je..kalau ikut perancangan kan aku nak pergi rumah family MR BEE tp rasanya diorg tak ada dekat rumah..jadinya aku just habiskan masa dgn Onah jela..

seawal jam 10.30pg aku dh gerak keluar pergi ambik Onah kt rumah sewa dia kt Shah Alam. kami bincang2 nak lepak dekat jusco bukit tinggi, klang..masa keluar rumah hari mmg dh hujan..dh lama rasanya tak lepak2 dgn kwn..selalunya aku asyik keluar dgn MR BEE je..tp aku suka keluar dgn onah utk borak2, luahkan perasaan..yela kite nie kdg2 perlukan seseorg utk jd tmpt luahkan prsaan nie..

apa yang kiteorg buat kt jusco ye??mula2 nak isi perut dl..biasala ku nie ada gastrik so lapar sikit kena teros makan.so igt nk mkn kt food court jusco je..mmg la tak puas hati mkn dekat citu.tak sedap langsung la..masak mcm nak tak nak je..aku order spegathi chicken bolognese.then onah order nasi daging merah..bila dpt mknan onah tu lauknya sayur pn tak ada.nasi dgn daging jela b.aku punya pn lebih kurang la..

sebabkan tak tau nak pergi mana aku pn ajak onah lepak tasik shah alam je..syok la jugak lepak kat sana,nampak org main kayak,naik bot..pastu taman dia ada banyak family2 bawak anak2 dia main kat cna kan.then sapa yang pernah pergi tasik shah alam mst tau kat sana ada wet world..so nmpk la org yang dalam wet world tu..best jugak tapi untuk budak2 jela yang best sbb tempat tu kecik je.

tapi kan walaupun harini keluar dgn bff aku tu,hati aku tetap rasa sunyi sebab tak ada MR BEE..MR BEE tetap penghibur hati aku sampai bile2...i syg u MR BEE..

hihihi jiwang sikit..jgn jeles tau...


  • Share:

You Might Also Like

0 comments