Kasut Idaman Hati

By Farhana IezAna - 9:21 PM

buat pengetahuan semua,aku nie giler kasut..kalau jalan-jalan mesti nak masuk kedai kasut,then kalau terjumpa pattern baru2 atau yang menarik hati mesti nak beli je..kalau tak caya tanya MR BEE..hihihi mcm mana la nak tny dia ye tak?

aku tengah cari2 kasut yang sesuai untuk majlis kahwin nanti..kena beli dari sekarang sebab nak letak dlm hantaran masa tunang nie rasanya..sabtu lepas aku ada pergi kedai kasut gavy yang dekat maju junction mall jalan tar tu sebab orang cakap kedai tu ada buat costum made wedding shoes tp bila aku pergi sana tanya org tu,dia cakap sekarang dah tak terima tempahan lagi..maybe awal tahun depan baru terima tempahan semula..

so sekarang jom kite review sikitdesign2 kasut idaman hati aku..(ps:kalau Mr BEE tengok cari la kan kasut macam tu untuk Ms HONEY nie..)

aku decide first nak cari warna peach,then white,last sekali baru coklat.






Fendi

Wedding Shoes + Brooch





  • Share:

You Might Also Like

0 comments