Candylicious @ One Utama

By Farhana IezAna - 10:11 AM

Last week aku pergi one utama tapi kedai nie belom bukak lagi..kebetulan semalam aku pergi one utama lagi lepas balik kerja sebab masih lagi dlm pencarian kasut untuk hantaran..

kedai nie decoration dia mmg la menarik orang nak masuk,kalau budak2 lalu depan kedai nie wajib nak masuk punya..bersedia la parents semua kalau bajet tak banyak jangan lalu dpn kedai nie ok..kedai nie kt ground floor level,old wing.

meh tgk gambar nie..tp bukan aku yang ambik la..nie source dari MR Google

entrance nya lebih kurang la mcm nie..

pokok penuh candy nie harus ternampak bila masuk2 kedai tu..

pilih2 la mana nak ye..ada macam2 wrna..hahaha bila nmpk rasa nak beli semua je..

bila masuk kedai nie tetiba datang idea untuk candy booth time kawen nnt nka buat macam deco pokok tadi atau pn yang nie..tgk pic bwh nie ye..
nampak tak dlm transparent ball tu..centre ny ada candy yg bentuk mcm tongkat tu..aku tak tau la apa nama ny..hahah mcm idea best je utk buat candy booth nanti..


ada mcm2 lalipop,bentuk love pn ad..so sesape nak beli utk wt hantaran boleh la dtg beli kat cini..


tak salah aku kedai nie pn ad jual aiskrim tp semalam booth aiskrim tak bukak lagi..

nanti u all dtg la kedai nie..hahaha

  • Share:

You Might Also Like

0 comments