Dugaan Sebelum Bertunang

By Farhana IezAna - 10:18 PM

Lagi 50 hari je nak bertunang,aku dh diuji dengan berbagai dugaan tp semuanya kira ok la bg aku..still bly diselesaikan @ x stress sgt..sekarang nie aku tengah stress psl krj,tp lebih stress dan sedih bile dpt berita dari MR BEE..apekah berite tu??jeng jeng jeng..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

MR BEE ada projek baru kt Sabah bermula next week dh kena berangkat ke sana..Projek kat sana ambik mase dlm 2-3 bulan kirenya projek akn selesai sepenuhnya dalam bulan mac 2012 mcm tu..MR BEE just balik untuk majlis kami je pada bulan 2 nanti..Ini bermakna aku tak jumpa MR BEE dlm sebulan lebih mcmtu..Ya allah mcm mana dgn aku agknya..hilang mood nak wt persiapan bertunang..sebenarnya kami nie tak pernah berpisah jauh lama2..walaupun kami tak pernah belajar satu tempat tp just tak jumpa dlm 2 minggu mcm tu je..

skg nie kami tak akan jumpa dlm sebulan lebih mcm tu..Mak die pulak ada cakap kalau die bz sgt nak postpone mjlis kami ke bulan mac pulak..tp just ckp2 je..majlis still akan diadakan pada tarikh sama jugak..

Kecian la pulak kt mak MR BEE sebab nanti die yang kena settel kan hantaran anak teruna die tu sendiri..dah la anak nya tak ada..

wawawawawa nak nagis rasanya..nanti kalau pape hal,aku kena berdikari wat semuanya sendiri..sapa nak teman aku pergi mana2..hilang kawan rapat sorang nie wt sementara waktu..die jela kawan paling rapat yang aku ada..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments