My Love Shoe

By Farhana IezAna - 9:30 PM

Last weekend mse jln2 kt OU,yg aku ad post pasal candylicious tu kn..igt lg tak..klo tak igt tgk la post yg 2-3 lepas..hihihi..

so nak tau ape yg dh grap setelah pencarian sekian lama nie..last2 aku jatuh cinta jugak gan kasut charles n keith..mcm biase la..cari 1 kasut tp carinya bukan main susah lagi,kecian dgn MR BEE terpakse layan kerenah bakal tunang die nie..actualy die mmg tau perangai aku mcm tu..sebab boleh dikatakan aku lg banyak shopping kasut dari shopping bende lain..hahaha..

even dh banyak kali shopping kasut pn still perangai aku mcm tu jugak..so complicated sgt..u all mcm tu jugak x??

meh review sikit kasut yg aku dapat tu..




sebenarnya aku dh bnyk kasut pattern mcm nie..tak kisah la janji aku suka..
kasut nie bukan untuk kawin nanti tau,just saja2 tambah koleksi je..kalau untuk kawin tak boleh la tayang kt sini mesti la nk sorok2 sikit kan..hihihi

  • Share:

You Might Also Like

0 comments