Target hari Ini

By Farhana IezAna - 10:55 AM

Setelah berhari2 finding kasut untuk nikah nanti,aku terjumpe kasut yang agak menarik hati kat Charles and Keith. tp yang sedihnya dh 2 kali pergi kedai nie..first pergi kat sunway piramid tp tak ada size yg aku nak,so aku cek kat web die,ada cawangan lain kt mid valley.semalam aku pn pergi lah mid tp still tak ada size jugak..so sad..harini nak cari kt ou pulak..

harap2 la dpt kan..untuk MR BEE pn still tengah cari2 kasut yang dia nak..yang kasut bonia tu rasanya kami dh patah hati sebab tak jumpa2 pn..so MR BEE kata dia nak cari kasut polo@hush pupies.

harap2 kami pergi ou harini dapat la semuanya kami cari2 nia kan.

target kedua nak tengok cite ombak rindu..semalam kecewa sangat sebab kt mid valley semuenya full.just ad untuk kol 12 mlm je..harini harus tengok cite tu.jeles sgt semue org dh tengok cite tu kan..kebanyakkan nya diorg kata cite tu best sangat.

sapa dh tengok cite nie meh la share apa yang best..tp jgn share skg sebab aku tak tengok lg..hihihi

  • Share:

You Might Also Like

0 comments