Selamat Tinggal Dear

By Farhana IezAna - 7:59 AM

MR BEE dh selamat berangkat ke KK,Sabah kemudian meneruskan perjalanan ke papar pulak..sebab site die kt papar.

sedih giler bile kena tinggal mcm nie..tetibe je kn..semalam kate next week baru pergi..tp bile die cek email,flight dh book utk 30hb.

yang paling sedih next week adalah bufday aku..tak tau la die igt ke tak nanti..selalunya kalau bufday aku jatuh pada weekday mmg la die tak de sebab blaja jauh..tp bile weekend mst die balik utk celebrate gan aku..skg nie die xkn balik smpai majlis tunang kami nanti..

aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
aku inginkan dirimu datang dan temui aku
kan ku katakan padamu aku sangat mencinta

menyendiri lagi, menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diriku pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dari tidurku

die naik flight kol 6.45 td..sekejap lagi sampai la kk tu..nk bersiap pergi kerj td,dan sepanjang perjalanan aku nk pergi kerj,aku menagis je..bukan aku nak nagis pn..tp dh tak boleh simpan..

semalam balik kerja MR BEE yang ambik,then kiteorg sempai pergi ou untuk beli brg sikit...aku just buat reaksi mcm biase je walaupun sebenarnya tak ok..xnk la die rase susah ati pulak nanti kat sana..

hope semuenya berjalan lancar kt sana..tak ada pape yg buruk berlaku la harap2nya..kecian die dgn kete lom sewa,rumah tak cari lagi..nanti sampai sana baru la die nk cari rumah dengan sewa keta sekali..tula last minit punya schedule mmg huru hara la jadinya..

tak pela..jaga diri ye MR BEE..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments