10 Days more: Check List for E-Day

By Farhana IezAna - 10:27 AM

Assalamualaikum semue..
sory la dh bnyak hari xupdate blog nie..bz la cuti 4 hari asik berjalan je..bawak mak dan mak cik jalan2..so arini aku nak wt checklist sikit sebab dh tinggal 10 ari je lg..next dh my day.

1. Dulang Hantaran
Semue dulang hantaran dh siap just tinggal susun barang2 nye sahaja..
ada lagi brg2 yg belum beli dan ambk..termasuk coklat,kek,fresh flower utk sireh junjung,pinang dan kapur utk sireh junjung juga.

2. Candy Buffet
Candy semuenya dh beli just tunggu mashmallow yg dh order tu sampai je..maybe this week kot..
Bekas bunga still tak beli lagi..tp dh aim 1 jenis harge rm6 kalau xsalah..
Lebih kurang la mcm nie..

3. Centerpiece
Decoration ny lebih kurang mcm nie..tp simple lg la dari nie..

sekarang lilin semue dh ada,bunga tisu pn dh lame siap..
tp the problem is bekas bunga ny still tak beli lagi juga..decide nk beli sama dengan bekas bunga utk candy buffet tu..

4. Attire
My attire akan fitting next monday,sebab akak tu ckp baju aku akan siap hari sabtu nie..so aku decide nak g fitting dengan Mr Bee jd kena tunggu die blk la..
Family attire semue dh anta tailor.mybe next week baju diorg semue siap la..but kecian My sis yang bwh aku tu,die actualy kt poli kulim..maybe die xada masa aku tunang nanti,malam ny baru die balik..nie semue gara2 abah aku yang cakap dengan lecture die pasal boleh balik malam nye..actualy die ada kelas ari sabtu tu,so mlm nya baru die bly balik..kecian kan..huahuahua
My adik2 tembam aku.first aulia aku belikan cotton dress yg labuh tahan lama sikit utk die pakai kan..
Lebih kurang mcm nie la..tp ada tangan pendek sikit..warna lain la ye..
Second my bakal adik ipar also tembam jugak,die dh mintak baju kurung warna biru,so tunggu Mr Bee utk hunting baju die..haritu dh aim 1,nnt nk tnjuk kt Mr Bee dl la sebelum beli..

Lagi ape ye??i jem dh..hahaha..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments