En Faiez nk Berangkat Ke Sabah

By Farhana IezAna - 7:55 AM

Sekejap lagi En Faiez akan balik semula ke sabah..flight die kol 10 nnt..kena tinggal lagi la aku nampaknya..tp next week friday die dh blk sini semula sbb ad konvo then maybe die dh xblk sabah semula..

Happy la sikit tp xtau la betol ke x kn..klo die krj sini xdela aku bosan sgt..apa2 pn semalam kami ingat nk bawak family die g mkn2.tp mak die xsihat pulak..so En Faiez just beli pesan delivery pizza je..

En Faiez dh janji nk bawak aku kuar mkn jugak..so mlm td sempat la g mkn teros cari kedai bundle kol 11 mlm cmtu..mne la ad kedai bundle kt area klang valley nie bukak time tu..
(klo ad korg bgtau ye..)

disebabkan xjumpa kedai bundle mlm2 gitu,smpai ke klang kiteorg cari.haha
teros la balik..semalam sempat mak En Faiez pesan kt die dok sabah jgn layan,peramah@mesra sgt gan pompuan kt sana..nanti susah..hahaha aku gelak je..

aku xkisah sgt pn sbb aku tau En Faiez nie mcm mne..die ad la jugak tny aku xriso ke psl tu..aku just ckp xdela biase je..wtpe nk pikir2 sgt..jnji die pndai jge diri sudah la..tawakal je..

aku xdpt la nak hantar die kt airport kang..just ayah die je yg anta..dh lme cuti kn xkn nk mc harini semata2 nk hantar En Faiez g airport..perasaan aku xdela sedih sgt sbb aku tau die blk next week..hahaha..klo 2 minggu xjumpa tu biase la bg aku..haha

pasal review e-day haritu nnt aku slow updated ye..sebab pic xbnyk ad la..nk kne kumpul dari sesape tu yg mls tu..dri OP lmbt lg maybe sebulan lg kot..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments