3 Days more: Last Entry

By Farhana IezAna - 10:29 AM

Last entry??
ala tipu je tu..nie last entry kot sebelum jd tunangan org..

lama dh xupdated blog nie kn..nie la prgai aku sebenarnya..klau ada Mr Bee mst aku xtgk blog nie..so harini Mr Bee krj jd aku free kt rumah la..harini igt nak settelkan hantaran..
mcm yang aku dh bgtau dulang semue dh siap tp belum letak brg2 nye lagi je..

sebenarnya aku ada bnyk benda nak cite..ok la aku cite 1 1 ye..

1. Mashmallow
huhu mashmallow yg aku tempah bln 1 aritu nmpknya xdpt la..org tu pm aku katanya mashmallow tu sampai kat die pada 20hb je..mne smpatkan,majlis aku 18hb..
rasa nak marah je dh la bgtau last minit lg 4 hari je mjls,aku bnyk benda lagi nak buat..
solution nya aku nk tambah candy lg,kne jalan2 beli sendiri la..

lepasni aku kena bertegas sikit la utk nak kawen nnt..xnk la jd mcm nie..bgg la org tu wt aku mcm nie..mmg la die refund blk 2it aku tu tp klo dh last minit nie aku terkejar2 nk g beli lag kt tempat lain..nk order pn mne sempat dh kn..kurang2 kena seminggu@2 mnggu awlkan..

2. Gadget baru
Mr Bee blk haritu,aku yg pergi ambik die kt LCCT.tetiba Mr Bee ckp syg jom kite g beli HP utk syg nk x..
yg aku dpt..


aku dpt samsung galaxy sii..

aku dh g fitting bju..tp nnt aku review ye mcm mne bju tu..aku puas hati sangat sebab baju tu cntik sgt walaupn aku just sewa je kn..igtkn die just buat bju simple2 je..

  • Share:

You Might Also Like

2 comments