Dulang Hantaran dh Siap!!!

By Farhana IezAna - 6:33 PM

2 Jam je prepare dulang hantaran,akhirnye siap jgk semue deco..
igtkan mkn mase 2-3 hari..but sekarang belum final touch up la sebab blom letak lg barang2 ny..

aku xnk post lg pic dulang hantaran dh siap tu..lps tunang aku review ye bagi tengok..kalau dh kasi tengok sekarang nanti xbest dh la kn..

just tinggal 2 minggu je lagi,next sunday Mr BEE dh blk,we wish nk jalan2 tp xtau lagi nak pergi mana..sekarang im feel so excited nk jumpa Mr Bee kesayangan aku tu..lebih sebulan dh xjmp lgsung..

esok nak hunting bekas utk letak bunga tisu centerpiece yg still xbeli2 lagi..kg kne deco lagi takut xsempatkan..alang2 nak cari bekas tu,aku nak cari sekali candy utk candy buffet nanti..sekarang just ad mashmallow 2 jenis je..aku prepare utk candy buffet msti ad 6 jenis candy la..so nak cari lg 4@5 jenis lagi..cerita pasl candy buffet,aku baru terigt yg aku still xde lg lapik meja..huahuahua..xkn la xde lapik meja pulak kan nanti..

tak lupa jugak nak cari dress utk adik tembam aku tu..igt nak pergi OU harini tapi mk bz tolong org masak2 kt surau pulak utk sambutan maulidur rasul mlm ni..

ok la sampai sini jela entry kali nie..cite panjang2 pn x best kan..bye2..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments