Terima Kasih atas restu Mu

By Farhana IezAna - 8:24 PM

15 Hari lagi!!!

harini FFIL mmg dtg rumah bincang dan sesi berkenalan dengan family aku(means mak dan abah ku)..igatkan diorg datang tengah hari,tapi tadi beli aku smpai umah acam biasela kol 5.20 dh smpai,tngh setting nak parking kete tu aku ternampak la teksi kepunyaan ayah MR BEE..so sudah tentu la diorg ada dekat umah..

naik2 je dengar sore ramai je kt umah..aku nie xde persaan lgsung maybe sbb nie bukan la kali pertama pn jumpa FFIL kan..buat macam biase jela..masuk umah(eh bagi salam dl.hihi)..then aku just dpt tau semueny ok je..banyak borak2 je antara my parents gan parent Mr Bee tu..

kata mak lame jugak dh FFIL aku dtg dari kol 3 then nak dekat kol 6 baru la diorg balik..dlm 15 minit aku balik krj je..tu pn kalau tak kerana adik bongsu Mr Bee nak balik sekolah tu yang FFIL nak balik,kalau tak mesti panjang lagi berboraknya tu..hahaha

senario yang baik kan..good relationship..syukur sgt la..alhamdullilah..dengan ini bermakna secara sah kami dh dapat restu our parents..

sekarang mood nak tunang tu dh naik balik rasa hati nie tg menari2 je..(weeeee..weeeeeeeeee),senang hati walaupun sangat bz kt ofice..

target: nak settel semue hantaran mase cuti 4 hari ni,cuti maulidul rasul dengan taipusam..

  • Share:

You Might Also Like

0 comments