Vendor: OP

By Farhana IezAna - 12:15 PM

Hai semue..selamat berhujung minggu kt rumah..tp harini hari sabtu ada yang kerja separuh hari..tp aku xkrj la hari sabtu..so sesape yg xkrj hari sabtu tu best la kn..mcm aku..haha

tak nak membebel panjang..harini nak cite sikit psl op..walaupun majlis aku lambat lagi tahun depan tapi rasanya xsalah kot nk cari vendor OP dari sekarang.since lepas tunang haritu aku dh xstart cari2 vendor yang aku nak.first aku pentingkan OP dl la..

kenapa aku cari OP dl sbb diorg nie selalunya org dh book awal2. lagi2 yang OP famous2 tu..
next senang utk aku list down then pilih yg mana berkenan sebelum aku discuss dengan En Faiez..

pada korg ok x kalau aku nak book OP awal?????

ada berberapa OP yang aku dh tanya tp aku berkenan dari mula lagi dengan Love Emotion picture/Kamarul Bahrin Lepp..

knp aku berkenan sebab2nya:
1. pakej yang aku dpt sgt2 berbaloi dan memenuhi cite rase aku yang boleh cober 4 eventutk nikah+mlm berinai+sanding+tandang
2. Picture yang die edit sgt santik..
3. Dapat banyak free termasuk free wedding dan post wedding/maternity shoot..
4. album yang die bagi besar dan high quality(leather album)
5. Outdoor session pun utk 2 site jugak.

tak nak cite banyak,meh layan antara pic yang aku suka dari Loveemotion picture:







Kalau nak tgk pic2 die lagi, tgk la kt fb die ye..hihihi




  • Share:

You Might Also Like

0 comments