Cite Saja2..

Awal Muharram

3:09 PM

Esok berakhirnya tahun 1433H pada umat islam..
tak nak kenang dh apa yang aku dh buat pada tahun nie.sebabnya aku rse sama je,xde perubahan pn..
to be honest, lebih banyak wt dosa daripada wt pahala..(jgn jadi ikutan@berlarutan utk tahun akan2 dtg.)

Doa Akhir Tahun


p/s: Doa ini hendaklan dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar pada akhir Bulan Zulhijjah

Esok bermulalah tahun baru 1434H pula.
Azam tahun nie supaya xsama mcm tahun2 sebelum nie.harap ada perubahan kearah yg lebih baik.tahun nie memang banyak perubahan yang akan berlaku pada aku,seiring nak mendirikan masjid nie..
sebelum nak kawen nie aku mempersiapkan diri utk hal lepas kawen dan hal kearah fitrah sebagai muslimah islam yg dituntut syarak.(harap sgt aku xlari dari azam nie).bukan senangkan nak berubah,jadi aku ambik mase sebelum kawen nie utk muhasabah diri, istiqamah banyak2 supaya aku xlalai dgn duniawi dh..aku dh taknak menjadi diri aku yg sekarang@yg lepas2 dh..cukup la 23 tahun mcm tu.
bende yang dh lepas tak boleh nak ubah dh,tapi bende akan dtg aku boleh rancang dh corakkan kan yg indah2 semula. Amin..

Doa Awal Tahun


p/s:  Doa ini hendaklah dibaca 3 kali selepas Selepas Maghrib pada 1 Muharam

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE