Sekitar AIM 2012

By Farhana IezAna - 2:02 PM

Sabtu lepas, aku dapat enjoy2 kejap kt AIM 2012.Happening kot kat sana..
Artis yg buat persembahan semuenya best..lagu2 popular yg tengah meletop sekarang..

sebenarnya tiket nie bukan aku yg ambik..hahaha..
adik aku nie fans dan salah sorg peminat yg rapat dengan adira af.Dia sampai lepak dan tido kt rumah adira..
so AIM ada adira, jadi mesti la dia pun ada nak tengok jgk..
jadi aku nie ambik kesempatan la suruh dia dptkn tiket utk aku jgk..hahaha

awal2 lagi aku memang just ada 2 tiket je..utk aku dgn En Tunang..tp last minit hari sabtu tu, adik aku ckp dia ada tiket lebih pulak..tapi last minit kan mana ada org nak..(bukan xde tapi tak sempat nak ajk.)



nie kt Red Carpet.mase nie baru artis nak masuk..walaupun aku dekat je, nmpk sekor2 yg masuk tp tak kuasa nak ambik gmbr diorg..hahaha baik aku ambik gmbr aku je..huahuahua...kejap je pun tengok sebab penat la berdiri kt tepi tu..baik kami masuk teros, boleh cari tempat dduk baik punya..




Before 1 jam show,seat kt bawah tak penuh pun lagi..seat depan aku semuenya fans Jac..rasa macam fans diorg pulak bile dduk kat situ..hahaha (Jac banyak menang dan tercalon dalam banyak kategori)..




Kami yang syiok sendiri..hahaha


AJL tak lama je lagi..nak cucuk adik utk dptkan tiket AJL plak..huahua

  • Share:

You Might Also Like

0 comments