Button Badge

By Farhana IezAna - 9:39 AM

Aku tempah button badge masa promo aritu 1=rm1 je..
aku order kt Shukri.

mase mula2 aku hantar 2 design je yg design A dan B tu..tp ble tunjuk kt En Tunang die pilih design F. so aku pn mcm suke je dengan design pilihan En Tunang, aku inform shukri nak design tu..tp ubah sikit ikut kehendak aku..

Nie la yg aku dh confrim kan..tulisan lebih besar..ok tak???

ada 1 color lagi sebenarnya utk side FFIL. warna biru pink..

yg aku punya nie warna peach purple..




  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. awak letak pic besar sikit tu baru perasan bground dia ada love..
    suka3
    hehe

    ReplyDelete
  2. aah mula2 ana pn tak perasan..bile En Tunang pilih baru perasan sebab die ckp nak design Luv..baru perasan yg Luv tu design F..

    ReplyDelete